piątek, 15 stycznia 2016

podkładeczki z sowami

 
jedne z ostatnich w zeszłym roku :)
a teraz..
jestem w warszawie. zaczynam budować swoje szczęście.
mam śliczne mieszkanko, wypakowałam już z kartonów swoje książki, maszynę, tkaniny, niteczki,
co więcej-
napisałam pierwsze w życiu CV, i powoli rozglądam się za jakimś miłym miejscem, w którym zacznę pracować. zrobiłam sobie chwilę przerwy od pracy z dzieci i już bardzo mi ich zaczyna brakować.
- wiecie, że jeszcze nigdy nie szukałam pracy, bo zawsze to praca poszukiwała mnie ;)
 i teraz jestem podekscytowana, ciekawa tego jak to będzie w nowym mieście, w którym nikt nic o mnie nie wie, w którym wszystko jest zupełną niewiadomą. zobaczymy.
 
 
  

19 komentarzy:

  1. Powodzenia,a podkładeczki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynasz nowy rozdział.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne sóweczki! Napatrzeć się nie mogę! :)
    Powodzenia w podbojach stolicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze sóweczki, zresztą jak wszystkie Twoje prace! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te twoje podkładki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są. Powodzenia w znalezieniu czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe podkładki. Mam nadzieje, że życie w stolicy ułoży się po Twojej myśli. Powodzenia w poszukiwaniu miłej pracy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowie podkładki są świetne!
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym miejscu i przesyłam pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne podkładki, moja żona byłaby zachwycona, uwielbia wszystko z ptaszkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wykonane, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wszelkiego rodzaju sówki małe i duże. Mam do nich sentyment. Tak jak Ty obecnie pracowałam kiedyś z dziećmi, tylko nieco większymi i nieco trudnymi / z nazwy/. Mnie było z nimi dobrze, bardzo mnie lubili,a z racji tego, że nosiłam przyciemnione szkła zdrowotne , dostałam przydomek sowa. I ułożyli wierszyk " sowa to piękny ptak, tylko jej skrzydeł brak, sowa to mądry ptak, tylko jej skrzydeł brak ". Było to bardzo miłe. Dzieciaki potrafią dostarczyć wiele radości, nawet te trudne. Życzę Ci powodzenia tak w pracy, jak i w życiu osobistym Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń