czwartek, 8 stycznia 2015

książeczka dla siostrzeńca

na razie okładka jest ulubioną stroną damianka.
uwielbia to odskakujące słoneczko, które zaczepione jest noskiem do koralika.

ja najbardziej lubię pociąg.
zastanówcie się, do jakiego koloru wagonika powinien wskoczyć miś?
:)
na tej stronie są przyczepiane na rzep kwiatki, mały i duży- 
wiele elementów w tej książeczce ma służyć kształtowaniu pojęć takich jak MAŁY/ DUŻY właśnie
..

zaplątany w trawkę snuje się wąż.. 
wąż ma w brzuszku połknięte jedzonko, które można paluszkami przesuwać, 
i dzwoneczek maleńki, który cichutko dźwięczy przy obracaniu strony, czy ssssyczącej zabawie


 domek.. można do niego wprowadzić dowolne zwierzątka :)
wrona w odwiązywanym okienku odczepiana jest na napkę.
napy to też ulubione gadżety siostrzeńca
 

zielone strony.. dużo kieszonek w których mieszkają zwierzaki, 
tu są też odczepiane na rzepy drzewka..
 ..a zwierzątka czasem też trzeba nakarmić..

  

 no i..rybki..
nie mogło ich zabraknąć, bo to moja ostatnia pasja :)
tu jest co dotykać, i czym ćwiczyć paluszki.



okładeczka z tyłu.. księżyc na rzepik, i gwiazdki na napki.
...
pacynki i inne zwierzaki wysypane z książeczki:
te są moje
 a te śliczniusie są autorstwa mojej blogowej koleżanki
(karoliny)
http://kropkiwkratke.blogspot.co.uk/
zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, i musiały w tej książeczce zamieszkać
(wpasowały się idealnie)
inspiracje można znaleźć w wielu miejscach, widziałam bardzo piękne książeczki na zagranicznych blogach, najpiękniejsze tu:
http://handmade-by-mom.blogspot.ru/2012/11/blog-post.html
http://sweettoys1.blogspot.co.uk/2013/11/blog-post.html

62 komentarze:

  1. ta książeczka to coś tak wspaniałego, że aż słów mi brak!!! (a zazwyczaj umiem się wypowiedzieć całkiem sensownie i składnie ;-) )
    Ale tak ogólnie to - MISTRZOSTWO!!!!
    Chylę czoła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod powyższymi słowami. Książeczka jest wspaniała!!!Perfekcyjnie i pomysłowo rozplanowana i wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Fantastyczna! Ale będzie miał zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest niesamowite. Wszystko przemyślane pod każdym względem, estetycznym, artystycznym, nawet edukacyjnym. Perfekcyjnie wykonana, a jaka pomysłowa, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, to jest przepiękna, bardzo pomysłowa i super uszyta książeczka!... oglądałam z zapartym tchem... perfekcyjne planowanie! fantastyczne wykonanie nawet najmniejszych drobiazgów... i wiele wiele serca w każdym detalu!

    OdpowiedzUsuń
  6. podpisuję się obiema łapkami !!!
    przemyślana, dopracowana, z pomysłem, a pewnie chłopak znajdzie i inne zastosowania dla postaci
    piękna jest !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, zakochałam się po prostu, jeszcze takiego cuda to nie widziałam, jest ABSOLUTNIE PRZEPIEKNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zauroczona, fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała książeczka. Moim dzieciom kupowałam podobne ale przy Twojej nie ma porównania-cudo!Tylko obawiałabym sie tych koralików bo dzieci maja bardzo sprawne łapki i odgryźć też potrafią. Moje dziecko mając pare miesięcy rozbroiło grzechotkę -na szczęście byłam przy tym i kulek nie połknęło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna książeczka i bardzo rozwijająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książeczka jest genialna!!!
    Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu wyobraźnia Twoja nie ma granic...cudowne dzieło stworzyłaś...pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to świetne! Czy można taka zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna :) też kiedyś myślałam o uszyciu książeczki ale moja w zamyśle była dużo prostsza :( Tyle jest w Twojej kolorów i możliwości odkrywania świata :) Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Bardzo fajna i przede wszystkim ciekawie zrobiona książeczka, zapewne także miła w dotyku dla dzieci. Często kupuje się prezenty dla dzieci, które nie są dla nich do końca trafione. Polecam szczególnie takie rzeczy dla maluchów, przynajmniej nie zrobi sobie krzywdy a na pewno będzie mieć radochę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, słów mi brakuje, by opisać to cudo, które stworzyłaś! Podpisuję się pod tymi wszystkimi komentarzami wyżej :) REWELACJA! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mnie zamurowało :)
    Nie mogę się nadziwić, że takie piękności można wyczarować! Gratuluję talentu, pomysłu no i wykonania! :) Nie zamierzasz czasem wprowadzić sprzedaży hurtowej :P? Jedyna rzecz jakiej bym się obawiał w książce to właśnie koraliki, jak już ktoś wyżej napisał :) Wiadomo, dzieciaki są nadzwyczaj "zdolne" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś odwiedzam stare katy ... a tu SZOK jestem oczarowana i pełna uznania ............

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne naprawdę masz wielki talent. Swojemu chrzesniakowi bym takie coś z prezentował z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jakie to jest piękne :) Genialne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej ta książeczka jest świetna z tego co zdołałem zauważyć ze zdjęć! Zazdroszczę temu malcowi, że dostał taki śliczny prezent. Podziwiam Twój talent i szczerze zazdroszczę troszkę, bo zawsze interesowały mnie takie prace, a sam nie potrafię czegoś takiego wykonać. :P Pozdrawiam serdecznie i czekam na coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te rzeczy dla milusińskich jeszcze takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  23. przecudowna! zatkalo mnie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Cu dow na! Po prostu cudowna... Wczoraj zostałem wujkiem przecudniej małej dziewczyneczki - i myślę, że za jakiż czas taki prezent jej sprawię. Poproszę dziewczynę, żeby pomogła mi wykonać książeczkę w podobnym stylu. Ah, cudne to. Przez tę małą kruszynkę jestem teraz w cudownym nastroju już kolejny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie spodziewałem się, że mogę znaleźć takie skarby w necie. Kolorowa i sympatyczna cała zgraja zwierząt. Bardzo fajna! Na pierwszy rzut oka widać, że zabawka przystosowana do kontaktu z maluchami. To pojedynczy egzemplarz, czy może robisz tego więcej?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo słodka dziewczynka, jak podrośnie i zacznie się stroić to polecam takiego producenta ubrań dla prawdziwych kobiet: Sklep.FarFar.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pomysły, ja też ostatnio zainspirowana na http://aczemunie.com.pl/ bardzo ciekawymi pomysłami zaczęłam tworzyć swoje przedmioty, co daje mi wielką satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł i wykonanie pierwsza liga, może warto pomyśleć o jakieś masowej produkcji bądź patentowaniu takich arcydzieł?

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobry pomysł z tą mięciutką książeczką dzieci lubią takie rzeczy a w dodatku jest taka kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo urocze te książeczki masz na prawdę super pomysły zdolności i poczucie kolorystyki i stylu

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecież to jest świetne... piękna ta książeczka;) coś niesamowitego;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle pracy włożonej w każdy szczegół, absolutnie cudowny pomysł i genialne wykonanie. Małe paluszki muszą być przeszczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tyle pracy włożonej w każdy szczegół, absolutnie cudowny pomysł i genialne wykonanie. Małe paluszki muszą być przeszczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne;) wykonanie piękne, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta książeczka to coś niesamowitego;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale Ci zazdroszczę takich umiejętności;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne, cudowne! Ja mam pierwsze próby robienia małych maskotek za sobą ale wyszły trochę jakby były upośledzone :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta książeczka jest świetna! Najbardziej podobają mi się te zwierzęta-pacynki. Masz może jakieś wzory według których to szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka świetna ksiązeczka! Szkoda, że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej bo dzieciakom chętnie bym też takie sprawiła, a nie jakiś badziew co musiałam kupić w sklepie bo nic innego nie było...Naprawde strasznie mi się Twoje prace podobają, mysle, że jak będę miała jakąś okazję to chętnie skorzystam z Twoich usług jak się oczywiście da ;o)

    OdpowiedzUsuń
  40. Według mnie dzieci powinny być uczone już od małego czytania książek. Później wyrabia się ten nawyk, który jest tak przydatny w życiu każdego kto chce naprawdę być mądrym człowiekiem i wiedzieć, o co chodzi w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz niesamowitą wyobraźnię jak dziecku dać coś pięknego, a jednocześnie rozwijającego!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :) pomysł i wykonanie pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale super książeczka! Mojemu synkowi to by się dopiero spodobała! Ślicznie wykonana i aż się chce poprzeglądać strony i pobawić nią. Dzięki za linki do tych zagranicznych stron to sobie podejrze i może uda się dla niego coś zamówić. Chciałam też napisać, że prowadząc tego bloga robisz kawała świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. "As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne te Twoje zwierzaki :)
    trochę z innej beczki, nie wiem jak dziewczyny wyglądacie po ciąży (oczywiście te które są po ciąży) ale ja miałam kosmiczny problem z powrotem do swojej wagi a nie obżerałam się - cóż taka to uroda - szukałam czegoś zeby te oponki zrzucić i nic nie działało ale znalazłam koncentrat z ekstraktów ziół Detox-Spalanie-Odchudzanie takie 3 w 1 i ruszyło.
    W pierwszym tygodniu SCHUDŁAM PONAD 4 kg a dokładniej 4,5 kg (straciłam apetyt na słodycze przy okazji) a potem coraz więcej.
    Wiem że dziewczyny szukają odchudzaczy, więc podrzucam http://beatwell.pl/?jak-schudnac-4-kg-w-tydzien,39. Ważne jest, żeby nie zażywać żadnych źiół tego też jak się jest w ciąży lub kiedy się karmi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta książeczka jest przepiękna! Aż chyba się zainspiruję i też postaram się coś podobnego wykonać dla mojej chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudo, aż się człowiekowi uśmiech na twarzy powjawia jak to widzi :D A co dopiero dziecku!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo kolorowe i twórcze! Podziwiam twoją sztukę :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jest n i e s a m o w i t a !!! Możesz Powiedziec jakiej grubości filcu użyłaś? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama przymierzam się do wykonania takiej książeczki, chociaż nie mam jeszcze doświadczenia w szyciu. Dopiero od niedawna dostałam maszynę ;) Zobaczymy co mi się uda stworzyć, ale u Ciebie znalazłam bardzo dużo inspiracji. Pewnie taka książka wymagała od Ciebie dużo pracy. Wykonana jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne projekty i ładnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy można coś takiego u Ciebie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam, ja również chętnie bym zakupiła taka cudowna książeczkę. Czy jest taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń
  54. ja również jestem bardzo bardzo zainteresowana kupnem takiej ksiązeczki, czy można taką zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też bym taka chciała kupić synkowi... Jest taka możliwość????

    OdpowiedzUsuń