poniedziałek, 8 grudnia 2014

mały książę i..

uszyłam ostatnio taki komplet małoksięciowy.. 
(podkładeczki, zakładka i duża okładka na książki )
ale właściwie nie o tym chciałam
..

konkurs zakładkowy

pamiętam o was, tylko..
absolutnie nie mam chwilowo czasu  zająć się jego sfinalizowaniem.
przepraszam za opóźnienie. to pewnie potrwa jeszcze do świąt. wychodzi na to, że dopiero przy barszczyku z uszkami wylosuję zwycięzcę ;)

nie wiem jak to się stało, ale albo przeceniłam swoje siły, albo nie doceniłam swoich klientek
:)

18 komentarzy:

  1. Cudowności! Moja córka jest właśnie w fazie czytania samodzielnie pierwszych książek no i takim kompletem to byłaby zachwycona :) Na punkcie zakładek też ma "fizia" każdemu domownikowi zrobiła takie własnej produkcji z obrazkami, wstążeczkami :) Kto wie, może kiedyś też będzie chciała robić coś podobnego do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały Książę jest genialny. Po prostu cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały komplet, może zachęci jakąś młodą osobę d lektury, tak ciężko przekonać młodych teraz do czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda oprawa na książkę jak i zakładka. Widać ogromny nakład pracy ale i jeszcze większe zdolności manualne. Sam chyba nigdy w życiu bym czegoś takiego nie umiał zrobić ale też chyba nie potrafiłbym poradzić sobie z pomysłem an cos takiego - przepiękne! też takie chce do moich książek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, ale jeszcze lepsze wykonanie! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo starannie i przyjemnie wykonane. A do tego bardzo pozytywny motyw. Zawsze bardzo lubiłem czytać "Małego Księcia"... hmm... do teraz czasami wracam do tej wspaniałej książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne! I naprawdę bardzo starannie wykonane... Jestem pod dużym wrażeniem umiejetności i cierpliwości. Mnir również od czasu do czasu zdarza się coś zrobić, ale na pewno nie tak piękne rzeczy jakie widoczne są tutaj na Twoim blogu. Podziwiam naprawdę. I życzę wiele weny oraz wytrwałości w tworzeniu cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest po prostu przepiękne! gratuluję wyobraźni, talentu i sprawnych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    _________________
    Buy Archeage Gold
    RS3 Gold
    RS Gold

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Widze, ze pisanie jest Twoja pasja :) Od razu jak się czyta Twoje wpisy, widac, ze powstawały one z sercem i pasją :) A tych kwestii nie kupi się za żadne pieniądze, ani skarby :) To po prostu trzeba czuc, dlatego tez tak chętnie wracam na Twojego bloga :) Swietnie piszesz, Twoje teksty są bardzo glebokie oraz niezmiernie wartosciowe :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ja wydam jednak obiektywną opinię, na twój temat i twojego bloga bez żadnego podlizywania się i innych tego typu pierdół. Sam blog podoba mi się bardzo, a ty masz jednak talent. Tylko nie przestawaj, a wówczas na pewno ci się uda i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze, o tobie usłyszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Fajnie to wygląda! Chciałabym taki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń