piątek, 28 listopada 2014

z życzeniem: miłego dnia!


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to razem wygląda, ja nie mam takiego polotu ,pewnie nie umiała bym tak to skomponować :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodziaki! :)
    masz talent do słodkich maleństw Aniu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne! I niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że pomysłów nie brakuje ;)
    Mikołaje świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie mikołajkowo -świąteczne klimaty same cuda tu u ciebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te mikołaja i muszę powiedzieć, że zaczynam już czuć te świąteczne klimaty. Jednak uwierzę, że są święta dopiero wtedy kiedy zacznę w kuchni prawdziwe przygotowania do nich. Fantastycznie, że znowu będą rodzinne swięta u mnie, a trochę do niczego bo znowu będę starszy o rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałbym wam wszystkim życzyć miłego dnia. W sumie codziennie powinniśmy sobie wszyscy tak życzyć. Życie wtedy byłoby jakieś takie bardziej znośne. W Polsce jednak to nie jest możliwe, ponieważ tu każdy na każdego patrzy się jakby mu rodzinę wybili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jest masz rację niestety również masz rację Darku, że to jest u nas raczej niemożliwe. Zresztą na co człowiek ma się uśmiechać, że jutro znowu wstaje do tyry, by charować po 10 godzi dziennie. Dziś to chyba tylko głupi się cieszy albo jakiś farciarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne Mikołaje! Ja teraz planuję zrobić na Walentynki mojej ukochanej serduszka na takich wstążeczkach. Ale szukam też w sklepach takiego napisu LOVE, ale bardziej płaskiego, który mógłbym pomalować. Niestety nigdzie nie udało mi się trafić na takie cudo. Wszędzie albo za duże, albo za grube, albo drooogie jak 150!

    OdpowiedzUsuń