sobota, 29 listopada 2014

ostatni dzwonek

jeszcze na was czekam!

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam swój udział bo mam chrapkę na Twoją zakładkę tym bardziej że moja jest stara i sfatygowana :)Bardzo lubię te kocie bo kociarą jestem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dobrze, że mi przypomniałaś! Jutro muszę zrobić zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na wasze zdjęcia! i nie ważne czy zakładka jest zwykła czy nie. zróbcie zdjęcie i posyłajcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że zdążę:) Zakładam zazwyczaj tym co sama zrobię:)Fotkę wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nnie załapałam, tak mi przykro:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę po pani Unknown, że chyba już jest za późno na robienie jakichkolwiek zdjęć. Szkoda w sumie bo właśnie sam miałem zrobić kilka. No cóż tak bywa już u mnie, że jak na coś natrafię to albo jest to już nie ważne albo po prostu jest za póxno, żeby wziąć w tym udział. No trudno życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeej! :) Wlasnie skonczylem czytac WSZYSTKIE Twoje wpisy, nie klamie, naprawdę przeczytalem wszystkie :) Swietnie piszesz, jednak muszę Ci powiedziec również o czymś co mnie smuci, a wiesz co to jest? Znow zaczynam odczuwac potrzebe czytania Twoich tekstow, mam nadzieje, ze niedlugo pojawi się cos calkiem nowego :)

    OdpowiedzUsuń