niedziela, 16 listopada 2014

coraz bliżej..







17 komentarzy:

  1. Śliczne! Kojarzą mi się z pachnącymi pierniczkami, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducha są czadowe! Te z płatkami śniegu są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusiowy domek podoba mi się BARDZO!! :)) Serduszka też są słodziutkie, aż zazdroszczę, że nie powiszą sobie u mnie na kominku.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym znała francuski to napisałabym : manifik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace-wszystkie tak idealnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, stworzyłaś cuda! :) Serduszka z drugiego zdjęcia skradły moje serce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) i te podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia czy jest tak tylko w moim przypadku, ale rok 2014 minął najszybciej z wszystkich jakie udało mi się przeżyć. Zeszłoroczne święta i sylwestra pamiętam jakby to było wczoraj, a tu kolejne imprezy! Świetne serduszka i podkładki! Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak świeta coraz bliżej a dekoracje, które Pani pokazała są super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe prace, święta to idealny czas, żeby moc pochwalić się ręcznie robionymi dekoracjami :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zakładka, ta z warkoczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Złota rączka ma pani niezwykły talent te rzeczy są bardzo profesjonalnie i i poczuciem gustu wykonane

    OdpowiedzUsuń
  13. Te serduszka byłyby świetne jako opakowania na susz ziołowy do szafy. takie ekologiczne zapachowe torebki

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam już każdy z nas chyba dawno zapomniał, o świętach wielkiej nocy. Zobaczcie tylko jak ten czas leci już niedługo będziemy się przygotowywać do świąt Bożego Narodzenia. Dzień ucieka w za szybkim wręcz tempie.

    OdpowiedzUsuń