poniedziałek, 22 września 2014

ptaszynki

 ..już się szykują na święta..


13 komentarzy:

  1. ojejku juuuuuż? :)
    a u mnie jesieni nawet nie ma jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta już praktycznie za pasem, także ptaszynki na choinkę, jakby znalazł. : )
    Swoją drogą bardzo ładne wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ptaszki, ale mnie trochę "nastraszyłaś", że już trzeba się przygotowywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ptaszki, w zeszłym roku takie szyłam, ale moje były kolorowe, Twoja wersja jest fantastyczna. Przyznam się, że już z miesiąc temu uszyłam piernikowego ludzika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do przybrania na święta śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odlecą na święta (na zimę) do kogoś z ciepłych krajów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, są słodkie :) Ja za bożonarodzeniowe gadżety pewnie się zabiorę po Mikołaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O alvo de meu blog é divulgar o bom nome de Jesus.
    E levar cada crente mais perto de seu Senhor,
    ficarei feliz se quiser fazer parte dele, contudo não deixarei de visitar, e comentar em seu blog.
    Ficarei à espera da sua amizade virtual.
    Minhas saudações em Cristo Jesus.

    OdpowiedzUsuń
  9. czas tak szybko leci, a tu rzeczywiście trzeba już powoli swoje rękodzieła na święta zacząć robić

    OdpowiedzUsuń