niedziela, 13 lipca 2014

..a wy,

którą zabralibyście na wakacje?

15 komentarzy:

  1. çok ama çok güzel olmuşlar.hemde eğlenceli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zabrała Muminka - kiedyś uwielbiałam tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny wybór , ale chyba Małą Mi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jest nas więcej, po dłuższym zastanowieniu między nim a Pinokiem, wybieram Muminka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pinokia lub małego księcia a wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. małą mi !
    gosia h-m

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej wszystkie. Super, bardzo fajne. Ale jak miałbym już wybierać...to ja ze sobą bym zabrał Małą Mi

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Wybór ciężki, ale chyba Małą Mi :) Czy jest jeszcze dostępna? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakże u Ciebie kolorowo i wesoło! Piękne wszystkie, ale dzisiaj wybrałabym na wakacje Małego Księcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda z nich się nadaje. Są tak piękne, kolorowe, że ciężko byłoby wybrać jedną. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Boże... jak tu nie lubić czytać, przy takich cudeńkach? :)

    OdpowiedzUsuń