poniedziałek, 3 marca 2014

mała mi

..bardzo lubię tą małą złośnicę..
:)

9 komentarzy:

  1. Ja również, lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza postać zaraz po buce i hefalumpach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocily wspomnienia z dziecinstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kocham Małą Mi , tym bardziej spodobała mi się twoja zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta Mała Mi . To jedna z tych zlośnic które mimo wszystko się lubi :))). bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna zakładka, lubię tą postać !

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna!!, piękne rzeczy tworzysz :)
    pozdrawiamserdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też! :D Cudna jest i ma mnóstwo uroku, szczególnie ta, w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ty to robisz tyle wdzięku.Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń