poniedziałek, 6 stycznia 2014

potrzebuję kolorów

widać, prawda ?
:)

13 komentarzy:

  1. Zrobiło się bardziej wiosennie. Piękna zakładka.
    Ach wiosno przepędz zimę i trwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak widać wyraźnie:) iście wiosenna zakładka. Ale jak miło w towarzystwie takiej poczytać...

    OdpowiedzUsuń
  3. coś w tym jest, ja tez ostatnio mocno stawiam na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka :) i bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna taka wesoła , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna :) Fajnie jest mieć coś takiego przy sobie gdy za oknem tak szaro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również szarość mnie przygnębia , słocnca słocnca pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!
    Ale na ślicznym, świeżutkim białym śniegu też by się prezentowała uroczo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać :) Bardzo pozytywnie! U mnie słońce świeci, jak w czerwcu, więc jest energia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tekst. Dużo się dowiedziałam. Blog również ciekawy – dodaję go do swojej bazy linków na: http://blogi-o-projektowaniu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co dopiero tutaj się rozgaszczam.. i zauważyłam, że aby wyrazić mój zachwyt nad Twoimi pracami zwyczajnie brak mi słów! Piękna kolorów pełna zakładeczka! Prześliczna!:) Zastanawiam się, jak to się mogło stać, że wcześniej nie znalazłam Twojego blożka...?:) Ehh...ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale:) Ciesze się, że tutaj trafiłam:) i dziękuję, że dzielisz się swoimi tak wyjątkowymi dziełami:)
    Przytulaki posyłam!!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń