wtorek, 23 kwietnia 2013

-oswój mnie.

  "...- Poznaje się tylko to, co się oswoi - powiedział lis. - Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół. Jeśli chcesz mieć przyjaciela, oswój mnie!
- A jak się to robi? - spytał Mały Książę.
- Trzeba być bardzo cierpliwym. Na początku siądziesz w pewnej odległości ode mnie, ot tak, na trawie. Będę spoglądać na ciebie kątem oka, a ty nic nie powiesz. Mowa jest źródłem nieporozumień. Lecz każdego dnia będziesz mógł siadać trochę bliżej.."

11 komentarzy:

  1. Moja ukochana książka, wspaniałe cytaty i piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. .....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ...
    ...czy one są do kupienia...???
    Jeśli tak, to POPROSZĘ...!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Uwielbiam Małego Księcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ukochany Mały Książe i Lisek:):) cuda!!
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, z duszą! A gdzieś widziałam wyzwanie pt. "Mały Książę" i myślałam, że ta praca właśnie pod ten cel powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękne rzeczy tworzysz, jestem Twoją fanką.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj-u Ciebie jak zawsze-PIĘKNIE,CUDOWNIE.Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie z Dobrych Czasów - zapraszam w odwiedzinki,a może na dłużej..

    OdpowiedzUsuń
  9. ...to mój ulubiony fragment z Małego Księcia...
    pięknie wymyśliłaś te podkładki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne,piękne-masz talent dziewczyno.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki,ja chyba zostanę i się porozglądam u Ciebie- bo fajnie tu.papa

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę piękne są te twoje podkładki, aż szkoda używać je jako podkładki :-)

    OdpowiedzUsuń