czwartek, 17 stycznia 2013

nowości w kolczykach

ostrzegam: będzie tu ogromny bałagan.
ale chciałam wrzucić kilka nowych kolczyków
a nie mam siły ich układać, segregować i wybierać.
dlatego ot tak. w bałaganie. i już.

 ..z fragmentem pracy mojego ukochanego stasysa..
...

 takie delikatne
...

 ..i z motywem mapki..
...

..i z obrazem p.klee..
...

 ..i jasne zegareczki..
...

i oczywiście włóczykijowe

...

 musiała też być mała mi!
...

 ..no i kłapouszek..
...

i miłość ma ostatnich dni- potwór ciasteczkowy!

ha!

11 komentarzy:

  1. Wszystkie prześliczne :) Ale Ciasteczkowy i Włóczykij wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa takie piekne, jestem ciekawa jak są robione i z czego ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała Mi i Kłapouchy wymiatają xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne! Mała Mi jest rewelacyjna! :D
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kolekcja z tego wyszla:) Takie z ciasteczkowym potworem mi sie marza. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki własnie doszły. W rzeczywistości są piękniejsze niż na zdjęciach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki z Małą Mi są po prostu mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń