środa, 30 stycznia 2013

jamniczek

 nadal nie udało mi się zrobić profesjonalnej sesji zdjęciowej jamniczkowi.
ale już go zaprowadziłam do pracy.
dzieci od razu się z nim zaprzyjaźniły.
...
SKĄD POMYSŁ?
chciałam dzieci nauczyć piosenki "popatrzcie na jamniczka"
ale okazało się, że nie wiedzą co to jamnik :)
a teraz już wiedzą, że to po prostu taki dłuuuuuuuuuuuugiiiiiiiiiiiii pies.
...
dzieciom najbardziej podobają im się oczywiście uszka i nos :)
(jedno uszko grzechocze guzikami, drugie ucho szeleści opakowaniami po ciasteczkach)
:)
a jeśli macie ochotę podejrzeć co ja wyprawiam w swojej pracy, to możecie zajrzeć

3 komentarze:

  1. Uwielbiam jamniki nawet mam jednego w domu:))A Twój jest śliczny, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale radosc dla dzieciakow:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnego jamniczka wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń