piątek, 10 lutego 2012

trochę więcej kolorów

...może to ciche tęsknienie za wiosną...

33 komentarze:

  1. Piękne i bardzo energetyczne! Ja również tęsknię już za wiosną i przesawiam się na nieco żywsze kolory :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i oczywiście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie, jak je zobaczylam od razu pomyslalam o wiosnie... Uwielbiam Twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. to mnie zaskoczyłaś tymi kolorami:)Ale pozytywnei oczywiście:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Merhaba arkadaşım, tasarımlarınız harika hepsi de çok güzeller.sizi tebrik ederim iyi çalışmalar..sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne są,filcowe (chyba filcowe) kwiatuszki ładnie je rozświetlają...czuć wiosnę,czuć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no to teraz na pewno chce mi się wiosny - ciepła i takchich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ciepło wiosenne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, takie wiosenne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiało wiosną we zimne i mroźne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te Twoje zakładeczki i wszystko tak misternie zrobione!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. znów cudne zakładeczki tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba też sobie zrobie jakąś zakładkę do książki, bo jak tak patrze na Twoje prace to az mi sie zachciało :)
    zapraszam do siebie
    http://zmasasolnanaty.blogspot.com/
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze...poczułam wiosnę patrząc na nie,chyba wszyscy już za nią tęsknimy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajkowo kolorowe i faktycznie wiosenne :) Świetne zakładki i te podkładki z serduszkami (!) mnie ujęły, te kawałek wstecz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. absolutnie rozumiem tą tęsknotę:) a zakładki pełne pozytywnej energii:) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ania son preciosos tus señaladores.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolorki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i wiosenne, nie sposób wybrać kolor, razem wyglądają bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ♥:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    ♥/'´'´'\♥
    .//^ ^\\ Feliz Dia del Amor y Amistad ♥♥
    (/(_♥_)\) ::::::::::::::::::::::♥♥
    ._/''*''\_ ............♥♥❁◕‿◕❁ ♥ ♥
    (/_)^(_\).
    ************************************

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj chyba tak ;) ale myślę, że już dużo ludzi tęskni za wiosną, za ciepłem (nie tylko kominka :D ) A co do kolczyków, to są świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Są urocze, proste ale bardzo pomysłowe! :-)
    pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie do Art shaker by Monique.

    OdpowiedzUsuń
  23. I love them!!!
    Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla (from Finland)

    OdpowiedzUsuń
  24. Są przepiękne, ja także tęsknię za wiosną.

    OdpowiedzUsuń