piątek, 20 stycznia 2012

...poranek z kawką...

ot tak...
kolejny mój rysuneczek z notesika.

17 komentarzy:

  1. a teraz naklej go na jakiś ładny kolorowy kartonik, nieco większy albo opraw w takie samo passe-partout i włóż w pasująca ramkę... idealny pomysł na prezent... podobnie zrób z tym budyneczkiem, który pokazywałaś wcześniej... twoje rysunki są super... może byś namalowała jakiś malusienieńki dla mnie????? Pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. no masz talent dziewczyno...

    OdpowiedzUsuń
  3. herbata, herbata, herbata, kawa zbożowa, herbata, herbata, woda, herbata - ot kolejny zimowy dzień ;)
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i w dodatku ulubiony temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny :) Poranek bez kawy nie byłby porankiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie jak bym widziała moją półkę, uwielbiam kawę i różniste kubaski, filiżanki, dzbanki i dzbanuszki, poranek obowiązkowo musi być z kawą...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja mogę go sobie wydrukować i użyć w celach niekomercyjnych?

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka ilość kubeczków i filiżanek to jest to co tygryski lubią najbardziej,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski rysunek! Calkowicie jak dla mnie, mnostwo roznych kubkow, dzbanek na herbate, swietny motyw na makatke!

    OdpowiedzUsuń