piątek, 2 września 2011

zakładeczki raz jeszcze


...takie różniste...



21 komentarzy:

  1. Przepiękne zakładeczki. Cudo!Pozdrawiam serdecznie.Słonka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, jak wszystkie inne Twoje prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba mieć cierpliwość aby wyczarować takie cudeńka.Podziwiam.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładeczki.Jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są! Urocze!
    Ale dla mnie ... domeczkowe są najpiękniejsze!!!!

    3 września 2011 07:23

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne zakładeczki!! Ta z listkami najbardziej mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic się nie zmieniło - nadal tworzysz śliczne zakładeczki...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. HERMOSO!!!!!Saludos desde Argentina

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie mogło być inaczej - kolejne fantastyczne zakładeczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne :) Naprawdę słodkie - dziewczyny pisza samą prawdę :) Mi się najbardziej podoba ta z domeczkiem - zawsze marzyłam o takim domeczku dla mojej rodzinki i może dlatego - ale wszyssssssstkie są słodziutkie!! Nie wiem czy moge tutaj zaprosić na moje candy bo narazie jedna osoba o nim tylko słyszała - jeśli nie mogę to usuń mój komentarz i nakrzycz na mnie a więcej już tego nie zrobię :)

    a więc zapraszam Cię na moje CANDY!
    http://momokosuzume.blogspot.com/2011/08/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocur jest po prostu czarodziejski! Ekstra! Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu wysłałam dzisiaj prezencik z zabawy Podaj Dalej więc wypatruj listonosza :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zakładki !Jedną nawet mam. Śliczne są ! Proste, a wymowne...Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! Rozweselacze na długie jesienne i zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te też są śliczne, ale zakładka z domkiem kawowym jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zakładeczki.. i podkładki.. i w ogóle.. cudne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń