niedziela, 11 września 2011

kolejna kawa z mlekiem

...

26 komentarzy:

  1. cudowne są:) miło pije się kawę z takimi podkładkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne,czy ja mogę prosić o podrzucenie bo właśnie kawkę idę robić

    OdpowiedzUsuń
  3. i znó nei było mnie sto lat u Ciebie;) Nieeeee , byłam tylko ten wolny net , no nei pozwala pisac komentarzy buuuu.Fantastyczne zakłądki i podkładki wychodza z Twego warszatau :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, jaki cudny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle śliczne podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kawki z mlekiem nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka kawa w takim towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę krótko - RE-WE-LA-CYJ-NE!!! Bardzo mi się podobają, takie klimatyczne... aż chce się wypić kolejną kawkę by mieć pretekst do skorzystania z podkładeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te podkładki, z resztą tak jak wszytkie pozostałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość tworzy magiczny klimat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne podkładki :)

    A u mnie atrakcyjne candy - konkurs. Sedecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fine ideas, where the coffee taste for sure better in such a climate. Nice hand craft!
    Regards Senna

    OdpowiedzUsuń
  13. Muito lindo o teu blog, parabéns ! Jane Sorgetz

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, Aniu, tak dawno nie pisałaś, tęskno mi do Twoich nowych prac. Mam nadzieję, że ta nieobecność to wynik co najwyżej lenia, a nie jakich kłopotów lub niechęci do pisania?
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beauty cup-trivet and with the plastic motives something extraordinary. Best regards Senna

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, zgrzebne ale tak akuratnie :) w moim stylu zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, bardzo Mi się podobają...:)

    OdpowiedzUsuń