niedziela, 14 sierpnia 2011

rękawiczki...

najlepiej się szydłuje w letnie popołudnia :)


20 komentarzy:

  1. Piękne, w sam raz na tegoroczne lato
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie sprawić takie przecudne rękawiczki :) Będą w sam raz na moje marznące i bolące potem nadgarstki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. que emoción!! esperaré atenta!!

    fiu te invito a visitar el blog de mi hija:

    http://elrinconcitodemieldemargarita.blogspot.com/

    cariños
    desde Chile
    c@

    OdpowiedzUsuń
  4. ... i kubek gorącej herbaty!
    Nie ma to jak lato! ;-)
    Śliczne rękawiczki w słodkich niebieskich kolorkach...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne i idealnie komponują się z tym kubkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,
    czyżby juz czas nadszedł na ocieplacze?;))
    Śliczne i w Twoim ulubionym chyba błękicie- niczym inne prace; zakładki, podładki, torby:))
    pozdrawiam serdecznie,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są naprawdę ładne i jakoś tak nawet pasują do tegorocznego lata...

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę idealnie dobrane kolory do mojego zimowego szalika ...

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe niebieskości, śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ehhhh już rękawiczki? powiało troszkę jesienią,a ja nie zdążyłam nacieszyć się latem :(
    ale fajniutkie są.
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rękawiczki, ale mam nadzieję, że na zimne dni jeszcze troszkę poczekamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. W sam raz na chłodne dni i kolorki sa super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności pokazujesz i wyrabiasz, dlatego postanowiłam obdarzyć Cię wyróżnieniem. Zapraszam pod odbiór na www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hermosos todos sus trabajos, felicitaciones!!!Saludos desde Argentina.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i pewnie będą cieplutkie te rękawice.

    OdpowiedzUsuń