środa, 4 maja 2011

...po nieobecności...

witajcie.
długo mnie nie było. różniście się działo ostatnio.
i jeszcze chroniczne problemy z internetem...
już jestem.
przepraszam wszystkich tych, którym nie odpisałam w ostatnim czasie na maila,
i tych dla których przesyłki ciągle nie wysłane czekają.
ogarniam się i pamiętam.

mało szyję ostatnio, a dużo rzeczy organizuję,
na przykład nowe życie w nowym mieszkanku.
...
dostałam pierwszą przesyłkę z zabawy-PODAJ DALEJ
i zrobiło mi się ogromnie miło. dziękuję Asiu.
...
i mam nadzieję, że jeszcze o mnie pamiętacie.
dobrego dnia życzę!

17 komentarzy:

  1. Pewnie, że pamiętamy:) I znów same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekałam , czekałam i czekanie się opłaciło. znów się zachwyciłam. piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętamy :))

    O.

    http://scrap-heaps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętamy :) Miłego organizowania i układania się na nowo :)Powodzenia
    Co do twórczości Twojej widzę, że kolejne cuda wyszły spod Twych rączek :) Piękne,
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestawik stworzyłaś z tymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy coś wspólnego - organizowanie życia w nowym miejscu :) U mnie wciąż chaos panuje, ale wierzę, że wkrótce wszystko wróci do normy. Tego również Tobie życzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice!!
    todo lindo
    felicitaciones!!
    congratulations
    c@ desde Chile

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie da się zapomnieć! Miłego i udanego organizowania nowego, domowego gniazdka. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Aniu, dobrze, że już masz dostęp do internetu;-) wciąż i nadal czekam na jakiekolwiek informacje od Ciebie w sprawie wymianki ze mną, która z Twojej strony jest wciąż niestety nie zrealizowana;-( Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Jak zwykle pokazujesz slicznosci:)
    Wszystkiego dobrego w nowym mieszkanku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dziewczęta z warkoczami!!!
    Domek taki milusi.... Mogła bym w nim zamieszkać?

    OdpowiedzUsuń
  12. No wreszcie! nie mogłam się Ciebie doczeka i kolejnych aniołków , mam nadzieję,że jak się urzadzisz to bedziesz pisa czesciej pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze czekam Aniu,moja Ty cudowna Artystko;)

    OdpowiedzUsuń