poniedziałek, 4 kwietnia 2011

a u mnie...

nadal się kurzy:)

19 komentarzy:

  1. Te sa tez fajne. Wogole to te kurki maja bardzo smieszne nozki. Az milo patrzec.

    OdpowiedzUsuń
  2. czaderskie te Twoje kury! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj podoba mi się to Twoje kurzenie ;-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hola!!
    está lindo!!
    me encantan las telas y todo
    cariños y felíz semana
    c@

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki są świetne. Widzę że twórczość sprzyja na nowym miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Się zakurzyło... ślicznie się zakurzyło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kolorystyka! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kurki! Takie proste, a takie urocze. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są. wKURZAJ się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kurki są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. :D kurki, kurczaczki po prostu widać że święta się zbliżają :D urocze

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania ma kurki, mam i ja:) Dziekuje za inspiracje i pomysly.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i ja... Aniu nie gniewaj się, ale takiego pomysłu ciężko nie zgapić ;) Moje są krzywe i ścieg nie taki, ale są ;)
    Buziaki M.
    http://blogm-moemagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. May I use your idea to make some chickens too? I like them very much, and I want to try it myself !
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurki rewelacyjne!
    Biżutki decu też bardzo mi się podobają :) i solniaczki....
    Fajnie i twórczo tu u Ciebie, można się zainspirować :)

    Zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń