wtorek, 15 lutego 2011

pociąg do czytania

dla małych moli książkowych:)

20 komentarzy:

  1. Prześliczne! I jakie pomysłowe.. pociąg do czytania :) Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, kolorowe, z pomysłem
    brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowe i nie tylko dla małych moli książkowych, ja bym chętnie używała takiej zakładki (zamiast np. paragonów sklepowych, jak dotychczas).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno u Ciebie nie byłam a tyle nowych różności. Pociąg super inne "wytwory" również bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wesole. Prosto z wiersza "Lokomotywa".

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, kolorowe i nie tylko dla małych moli:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no... rewelacja!! Chyba sobie zapożyczę twój pomysł, bo mam taka mała królewnę która powoli zaczyna czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne i w pieknych kolorkach:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne!:) i myślę, że nie tylko dla małych moli:D dla tych większych również!

    OdpowiedzUsuń
  10. super, nie tylko dla małych :D, a mój synuś pyta: "mama, a gdzie komin"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze zajrzyj do mnie http://kasiakaczan.blogspot.com/ czeka tam na Ciebie niespodzianka, pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, Anusz ma w środku taki kolorowy pociąg do bajóff :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysl na zakladke!Gratuluje, bardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Twoje pociągowe zakładeczki, mi kojarzą się z wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu duzo mówić: bardzo ładne te zakładki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak mówiąc szczerze... to awansowałaś na mojej liście do "ulubionych", bo po raz kolejny udowadniasz że masz taki talent i wyczucie, że ja siedzę i zachwycam się i derwać oczu nie mogę. Zakładeczki są tak urocze, słodkie, pięknie wykonane... wartośc sama w sobie. Wagoniki mnie rozłozyły całkowicie, Jestes wielka. Taki słodki dziecięcy świat, taki a'la ilustracja w książeczkach dla dzieci - uwielbiam! I mimo że ja skręcam czasem w smutną i nostalgiczna stronę w moich lalkach i nie tylko, to... może tym bardziej dla odmiany taka ciucha dziecięca mnie zachwyca, nic tylko wsiadac i odjazd! :)

    OdpowiedzUsuń