czwartek, 20 stycznia 2011

podaj dalej

wzięłam drugi raz w zabawie
może ktoś się skusi u mnie?
tylko poproszę pierwsze trzy osoby od razu o adres na mojego maila!
nielot.13@poczta.onet.pl

Zasady:
1) Musisz posiadać blog.
2) Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.
4) Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.


Serdecznie zapraszam do zabawy:)))

7 komentarzy:

  1. Ponieważ wrecz ubóstwiam Twoje prace, wysłałam też prezenty z mojej zabawy, zapisuję się!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No , to ja rowniez jestem chętna na taką zabawe :) Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się i ja !!! :-)
    aaaa udało mi się nie przegapić zabawy u Ciebie :-)cieszę się jak dziecko bo zakochałam się w Twoich pracach

    OdpowiedzUsuń
  4. no to jesteśmy w komplecie dziewuszki.
    piszcie mi na maila swe adresy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, spóźniłam się, jak zwykle :(

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźniłam się !! a taką mam ochotę na którąś z Twoich prac ;-((((

    OdpowiedzUsuń