wtorek, 30 listopada 2010

zima muminków

...
"widzisz- tyle jest tego co nie znajduje sobie miejsca ani latem, ani jesienią, ani na wiosnę.
to wszystko, co jest nieśmiałe i zagubione.
niektóre rodzaje nocnych zwierząt i tacy, którzy
nigdzie nie pasują i w których nikt nie wierzy...
trzymają się na uboczu cały rok.
a potem kiedy jest spokojnie i biało i kiedy noce stają się długie,
a wszyscy posnęli snem zimowym-
wtedy wychodzą"
uwielbiam muminki...
zostałam poproszona o kolczyki z włóczykijem lub buką...
tak oto są :)

21 komentarzy:

  1. szkoda ze nie jestem Włóczykijem....ze też musiałam zostac Filifionką...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię Muminki :) kolczyki są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!Sama chetnie bym takie nosila.

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja kocham Muminki i ten ich tajemniczo-złowieszczy klimat, który jednak nie straszy:) piekne kolczyki stworzyłaś, nosiłabym takie naokragło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Włóczykija, ale Buki zawsze się bałam i chyba nie założyłabym kolczyków z nią. Niemniej obie pary urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre słowa ... piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. Zwłaszcza te z Buką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najprostsze rozwiązania... to właśnie na nie najtrudniej wpaść:) Świetne, klimatyczne!!! Jednym słowem świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne...a Muminki, to jedna z naszych ulubionych lektur. Właśnie czytamy "Zimę w Dolinie Muminków" i powiem szczerze, że i mnie zarył się w pamięci ten fragment :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, cudowne, śliczne... zaglądam tu od dłuższego czasu i jak zobaczyłam te cudeńka to nie mogłam się oprzeć, żeby zostawić komentarz ;) ps. czy mogę u Pani zamówić te cuda?
    Pozdrawiam,
    abstrakcja0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się zawsze bałam Włóczykija. I przez to nie oglądałam Muminków. Ale kolczyki, jak wszystkie Twoje prace, wspaniałe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne! nie wiedziałabym które wybrać :) dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buka super. Mnie po lekturze "Zimy..." zrobiło się jej żal, zawsze sama, nigdy nie może się ogrzać...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam Bukę! ona nie była ani taka straszna ani zła tak naprawdę! ooooo jak ja bym chciała takie kolczyki!

    OdpowiedzUsuń