czwartek, 21 października 2010

zlot

przygotowania do świąt :)
radośnie u mnie, jak widać!

27 komentarzy:

  1. Aniolowie przybywaja !!! :)))
    Sliczne Anielskie zastepy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki są dobre na wszystko...Nigdy nie mam ich dość - taka ilość to sama przyjemność oglądania i radość dla moich oczu...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I już wiemy gdzie podziały się wszystkie anioły ;) cudne stadko ptasząt niebieskich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara!
    Tyle istot anielskich w jednym miejscu - u Ciebie!
    Anginę oczywiście przepędziły precz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Ależ piękny, anielski zlot!!! Świetne zwiastuny Świąt!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię Twoje prace, zapraszam do mnie czeka mała niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodziutka gromadka anielska. Super są te Twoje aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też dzięki tym aniołom zrobiło się radośniej...za oknem wieje i leje..:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ cudna gromadka! :)
    byle do Świąt... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy aniołek ładniejszy od drugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba faktycznie czas zakasać rękaawy!!! :) pozdrawiam Ciebie i anielską świtę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze jak każde!
    pozdrawiam śliczne rzeczy tworzysz Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aniu. Doszedł list do Ciebie? Zależy mi na Twojej odpowiedzi. Prezenciki wymiankowe od Ciebie, są PRZEPIĘKNE!!!!!!!!!!!!!! DZIĘKUJĘ!!!!!!!! Aniołek i serduszko wiszą na moim szpitalnym łóżeczku, notesik z ptaszkiem już wykorzystuję na notesik z adresami i telefonami. Boski. A biżuterja CUDOWNA!!!! KOCHAM NIEBIESKI, BŁĘKITNY, KORALOWY. Wszystkie prezenciki od CIEBIE podbiły moje serce!!! Jesteś prawdziwą ARTYSTKĄ!!!! Buziaki Aniu!!!! Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaah! cudne:)

    ~Kajkosz

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, tak wiem, nie ma fotki malutkiej haftowanej dziewczynki. Haftowałam to na pare dni przed wysłaniem liściku do Ciebie i zapomiałam zrobić zdjęcie tej zawieszki. :)

    OdpowiedzUsuń