poniedziałek, 4 października 2010

proszę o wybaczenie :)

po prostu nie mogłam się powstrzymać
i jak tylko przeglądałam swoje tkaninki i dorwałam tą to...
po prostu musiałam z niej poszyć!
...
na usprawiedliwienie dodam, że zrobiłam to kilkanaście dni temu
ale czekałam z pokazaniem śnieżynek do pierwszej kartki świątecznej na waszych blogach:)
(dziękuję BRISES)
...
chciałam jeszcze pokazać prekursorskiego maleńkiego, tkaninkowego aniołka
zamierzam w tym roku ubrać w takie swoją choinkę:)
wiem...do zimy jeszcze daleko... i do świąt...
ale jakoś tak mi ... blisko;)

23 komentarze:

  1. Podkładeczki są cudne! Tak pozytywnie powiało zimowym chłodem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aniołki będą na choince prezentowały się świetnie! do tego lampeczki i będziesz miała cudną anielską choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zima będzie taka śliczna jak Twoje podkładki i aniołki to może juz przyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I podkładki i Aniołki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki są niesamowite. Tak trochę jak trójwymiarowe wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowo , swiatecznie i zimowo... Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak świątecznie się zrobiło. Co tam, ja już w sklepie bombki oglądałam, więc już czas!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zima może jeszcze nie przychodzic... ale podkładki i aniołki bardzo na tak! zimę pod tą postacią bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superaśne :)
    Choinkę będziesz miała naprawdę wyjątkową

    OdpowiedzUsuń
  10. co tam zima - zimowe aniolki sa kochane :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zagranicznych blogach coraz częściej gości zima i święta, więc nic mnie nie zdziwi :) A prze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne podkładki :) i aniołek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne podkladki i wogole cudny ten blog! trafilam tu dzisiaj tak przez przypadek wlasciwie i tak sobie troszke poogladalam Twoje prace i zachwycam sie nimi bo naprawde piekne sa. gratuluje pomyslow i mam przy okazji jedno pytanko (jesli to nie tajemnica oczywiscie :) - jak robisz wklady do tych swoich notesikow? czy sa to jakies gotowe notesiki ktore oprawiasz czy sama robisz? chcialabym zrobic takie notesiki na gwiazdke dzieciakom z mojej licznej rodziny dlatego bylabym wdzieczna za wskazowki.pozdrawiam serdecznie.justyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się do zachwytów! Przecudowne rzeczy tworzysz i pokazujesz :-) Trafiłam do Ciebie dziś i jeśli pozwolisz, zostanę na dłużej.
    A tak już zupełnie na marginesie - mieszkam w Konikowie pod Koszalinem :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. o jejciu!!!!!!!! pieję z zachwytu! bliżej świąt - zamawiam kilka malutkich janiołków na moja choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się, że jesteście u mnie i że wam u mnie dobrze... to O g R o M n I e miłe.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj to piękną choinkę będziesz miała Aniu, taką anielską :) Lepiej zacząć robić świąteczne ozdóbki dużo wcześniej, żeby potem czasu nie brakło :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wykorzystany materiał! nie dziwię się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku ale mi zimą zapachniało, mmmmmmmm :)
    Piękne podkładeczki, kojarzą się z gorącą czekoladą,... a za oknami pada śnieg :) hehehe poniosło mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne podkładki a anioły powalające!!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zima, nie zima, anioły są zawsze na czasie! A te mają wiele nie tylko świątecznego uroku. Poza tym lepiej powoli zacząć już teraz szykować różne drobiazgi, bo potem przed świętami trudno ze wszystkim zdążyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek z tkaniną w kółka prześliczny, z tym guziczkiem serduszkowym i koralikami na nóżkach! Taka zakładka też jest przedmiotem moich westchnień, ale niestety nie można mieć wszystkiego :)
    U mnie już dawno zima gości w dziale z kartkami. Trzeba zacząć wcześnie, żeby zdążyć obdarować wszystkich :)
    Gwiazdkowa tkaninka cudna!

    OdpowiedzUsuń