niedziela, 10 października 2010

małe jesienne candy

ostatnio spotkało mnie wiele miłych rzeczy.
dostałam kilka niespodziankowych prezentów.
i sama wygrałam w trzech słodkich zabawach.
to sprawia, że
tym bardziej mam ochotę podzielić się z wami
jakimś drobiazgiem.
jeśli macie ochotę na moje jesienne podkładeczki to wystarczy
napisać mi o tym w komentarzu pod postem.
możecie też o tym napisać u siebie na blogu, ale to zupełnie nie jest konieczne;)
losowanko zrobię za jakieś dwa tygodnie
24.10.

92 komentarze:

  1. jestem od tak dawna zakochana w tych Twoich podkładeczkach, że grzechem byłoby nie spróbować!
    pierwszy raz jestem na poczatku kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, ja pierwsza!!!
    Mam wielka chrapkę na podkładki od Ciebie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och... i ja się ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam filcowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie byłoby posiadać Twoje podkładeczki, więc się zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakże by mnie tu mogło zabraknąć?! Zapisuję się z wielka przyjemnością. Uwielbiam motyw listkowy na Twoich podkładkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te podkładki. Dopisuję się i ja do kolejki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te podkładki, jak wszystkie Twoje prace, więc i ja się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że mam ochotę na te słodkie podkładeczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie są, cudownie jesienne, piszę się i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście, że mam ochotę! jestem cichą fanką Twoich listków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, jak zawsze :)
    staję więc do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  12. o rety, Twoje dzieła zawsze bardzo mi się podobały, podobają i będą podobać, więc nie omieszkam i ja spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. oh to i ja sie ustawiam :* sluzne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudne podkladeczki...przydalyby mi sie pod kawke w dlugie, jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje prace od dawna podziwiam i podglądam blog, więc się również wpisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie omieszkam ominąć Twojego candy, jest po prostu śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień to moja ukochana pora roku, więc z chęcią stanę po cudeńka, które rozdajesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. także podziwiam Twoje wytworki, więc spróbuję ...może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne, pewnie, że mam na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne podkładki, aż mi kolory w oczach zatańczyły :) Też dołączam do chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Więc i ja spróbuję szczęścia i staję w kolejce po te ciepłe jesienne liście.
    pola

    OdpowiedzUsuń
  22. no to ja też stanę :) bo twoje szycie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. 24. to mój szczęśliwy dzień. A nuż się uda?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. UUU!Ależ kolejeczka !!!Ale się też ustawię.

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja szczesciu pomoge. i gratuluje 3 wygranych - niewiarygodne szczescie: -)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne podkładeczki, chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podkładeczkami zawsze się zachwycam. jesienne są również urocze i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrowionka cieplutkie

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. z przyjemnością się zapisuję:):):)
    uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O ale super! Taka piękna nagroda. To będzie mój pierwszy udział w tego typu zabawie.Cudnie, że jest tylu zdolnych ludzi i można podziwiać ich dzieła w sieci:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę niezmiernie nimi uszczęśliwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje prace są zawsze takie śliczne i staranne:)
    dopisuję się do candy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po takie cudeńka ja też ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie darowałabym sobie, jakbym przepuściła taką okazję!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne są te podkładeczki:) takie jesienne, a losowanie wypada w dniu moich urodzinek- więc może mi szczęście dopisze? pozdrawiam serdecznie. mój mail: ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  35. Jasne, że mamy ochotę! Może teraz się uda! Dołączam do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się zapisuję ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. któż by nie chciał takich cudeniek posiadać :) pozdrawiam justyna w

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne jesienne podkładeczki, więc się zapisuje do zabawy:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. torba od Ciebie z aniołkiem zdobi kuchnię mojej siostry, serduszko zdobi moją witrynę, więc teraz staję po podkładeczki.. sliczne, jesienne..

    OdpowiedzUsuń
  40. Podkładeczki pod kubeczki z herbatką malinową.
    Czekam na usmiech losu.
    Pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  41. "Choć nie wiem, kto to jest,
    I nie wiem, skąd go znam,
    Czasem spotyka mnie
    Jesienny śmieszny pan.

    Parasol wielki ma
    I zmartwień trochę też.
    Przez pusty idzie park
    W czerwony liści deszcz.

    Lecz gdy ostatni liść
    Ze smutnych spadnie drzew,
    On razem z białą mgłą
    Rozpłynie się.

    Gdy wiat pożółknie znów,
    Powróci znowu tam
    Jesieni szukać barw,
    Jesienny śmieszny pan.

    A wtedy spotkam go
    I pójdę z nim przez park(...)"

    No cóż, pozostaję w głębokiej nadziei, że następnym razem posłucham Hani Banaszak popijając kawę w moim ulubionym kubku/filiżance stojącym na pięknym, wyszywanym jesiennym liściu. Kto wie, może mój prywatny "Jesienny Pan" wypije obok mnie swoją ulubioną herbatkę z malinowa konfiturą :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością je przygarnę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne są! Może trafią do mnie? :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj!
    Twoje jesienne podkładeczki są przecudnej urody!!!Trudno nie mieć na nie ochoty;-)
    Co prędzej ustawiam się w kolejce.
    Pozdrowienia i dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopisuję się do grona obserwujących, i do grona "chcących" podkładki też i biegnę podziwiać pozostałe cuda u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Na Twojego bloga trafiłam, szukając inspiracji do dziergania, dłubania i innych "kreatywnych" form zabijana jesiennego znudzenia. I, oczywiście, nie mogłam nie przeczytać wszyściutkich notek, a teraz nie mogę powstrzymać się od skomentowania. W takim zachwycie trwam już kilka dni i parę drobiazgów się z niego urodziło.
    I ja wcale a wcale nie słodzę:)
    Ale jeśli mogę, to też jestem chętna na takie cudeńka.
    pozdrawiam ciepło!
    __
    Z braku konta piszę jako anonim, ale w sieci można mnie znaleźć jako "Kajkosz", a maila mam kajamakuch@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne, jesienne.. aż mi się zachciało wyciągnąć listkowy kubeczek na jesienną herbatę!
    Candy zlinkowane na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastyczne i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Twoje podkładki są śliczne, więc z wielką chęcią ustawiam się w tej długiej kolejce.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzien Dobry

    Wpisuje się Ada,która po podkładeczki tutaj wpada :)).

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się! :-)
    Gdyby mi się udało w losowaniu, mogłabym je odebrać osobiście, haha :-)
    Pozdrawiam!
    http://opisywanki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  53. Sliczne - wymarzone do mojej kuchni, więc zapisuję się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja bardzo chętnie przygarnę Twoje cudne podkładeczki :).

    OdpowiedzUsuń
  55. taka długa kolejka...ale mam nadzieję...staję grzecznie w kolejce. Zapraszam też do mnie na candy. Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  56. podkładeczki są piękne i w cudnych ciepłych kolorkach. Pasowałyby do mojego pokoju...
    Poczekam zatem na losowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. jej, ale kolejka :) ja tez się ustawiam, a co! :))

    OdpowiedzUsuń
  58. To ja tez staje w tej kolejce :) A co mi tam, nic do stracenia nie mam, hehe, mozna tylko zyskac :))) Bo podkladeczki przesliczne !!! Pozdrawiam!

    plusk24@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. są śliczne :) bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu
    dzialka10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne podkładeczki. ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak zawsze śliczne;-) Może mi się uda?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Chciałabym na takich podkładkach stawiać ulubiony kubek z kawą... :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. ech.. jest Was już tyle, ale i ja się w kolejce grzecznie ustawię. Śliczne te podkładki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne są te podkładeczki! Czy można się jeszcze zapisać? Bo jeśli tak, to ja chętnie...

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przyjemnością dołączę do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak się cieszę, że wypatrzyłam te piękne podkładeczki u Emade i też się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudne podkładki, więc baaardzo chętnie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Jej jakie superowe podkładki :) Ja chcem :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Prawie codziennie do Ciebie zaglądam, a jakoś przeoczyłam, że robisz candy. Ja chcę takie podkładeczki. Ja. Są przepiękne. Szybciutko staję na sam koniec kolejki i liczę po cichu na łut szczęścia :)
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  70. Aniu!!! Tu trafiłam :). Z niecierpliwością czekam na finał. P.s. Pochylam się nad Twoimi pracami i uwierzyć nie mogę...Ty wiesz....:). Pozdrawiam. Ostatnio miłośniczka Twoich torebek:)

    OdpowiedzUsuń
  71. piękne podkładeczki, zgłaszam się po nie;)
    martynia6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. sliczne podkładeczki ,trzymam mocno kciuki zeby szczescie sie usmiechnelo do mnie:PP
    aness78@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Choć prawie w ostatniej chwili, ale też mam pragnienie wygrania takich cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jezu...ile nas tu jest!!Ale co mi tam!Może ostatni będą pierwszymi!:):)
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  75. To ja skromnie też się ustawiam w kolejeczce, bo te jesienne podkładeczki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  76. oo - jak ja mogłam przegapić takie smakowitości??!! Jeśli jeszcze można to ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. no to ja nieśmiało również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne są Twoje podkładeczki! ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  79. moja córcia byłaby przeszczęśliwa mając takie cudna ;)) a i moich gazet by nie rwała jako zakładki ! poproszę !.....plisss

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie wiem, jak mogłam przegapić...
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

  81. moja córcia byłaby przeszczęśliwa mając takie cudna ;)) a i moich gazet by nie rwała jako zakładki ! poproszę
    Mi correo martasorias@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam Moja przyjemność dla mnie, aby wysłać tę wiadomość jako dostawcy kapitału własnego w celu uzyskania od skromnej osoby o współpracy inwestycyjnej, które pomogą Ci przezwyciężyć swoje różne zmartwienia finansowe i radzić sobie ze swoimi celami w przyszłości w warunkach bez trudności. W tym celu, opiszę moje podejście jest zapewnienie Państwu gotowy podaży kredytów (zwłaszcza firm, takie jak stowarzyszenia) w kłopoty i szuka pomocy w rozwiązywaniu niektórych swoich problemów finansowych lub do tworzenia biznesu. Wybór ilości w zakresie od 15 000 do 35 000 000. 00 ? maksymalna. Wybór czasu trwania spłaty: 2 do 25 lat maksymalna. Roczna stopa zwrotu 2% odsetek (roczne). Mając to na uwadze, proszę napisać do mnie lub napisz do mnie jeśli jesteś zainteresowany moją ofertą pożyczki na mój e-mail. Z góry dziękuję za wielki znak uwagi oceniasz moją ofertę, błagam cię, aby zaakceptować wyraz moich wybitnych uprzejmości. george_douglas127@outlook.com

    OdpowiedzUsuń