piątek, 15 października 2010

kolorowa anginka

mam anginę. siedzę w domu.
odpoczywam.
mam siłę wyłącznie na drobne rzeczy.
dlatego pomęczę was swoimi motylkami:)
zrobiłam te kolczyki wykorzystując własne, stare rysunko/malunki motyli.
(tak się zwykle uczę nowych gatunków roślin i zwierząt-
przez rysowanie, malowanie)
zresztą wspominałam już nieco o tym kilkakrotnie:)



te kolce mają 5,5cm średnicy, bukową bazę i
bigle posrebrzane.
takie ot.
prościutkie, kolorowe i milutkie.





i jeszcze dopowiadam, bo pytacie.
wszystkie kolce sprzedaję po 8zł.
5zł przesyłka.
napisać wystarczy:
nielot.13@poczta.onet.pl

...
miłego dnia życzę!

25 komentarzy:

  1. piękne te motyle! rzeczywiście dobry sposób na naukę, gdyby tylko języki słowiańskie można było tak studiować :))

    dużo zdrówka życzę!! (sama od tygodnia siedzę w domu z zapaleniem migdałów :( )

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki. Cudowne kolory są lekarstwem na szara jesien za oknem, szkoda,że na anginę nie działaja :)
    Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Aniu , prześliczne !!!! Czy ja mogę zarezerwować te pierwsze ?????

    Zdrówka życzę Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne i kolorowe kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też angina paskudna, a kolczyki bardzo mi się podobają, chociaż to platoniczna miłość :)

    Ps. Miałabym prośbę do ciebie - wypełnij moją ankietę magisterską dotyczącą rękodzieła w internecie, jeśli możesz zachęć też do tego swoich czytelników. Wszystkie niezbędne informacje na ten temat znajdziesz w poniższym linku.
    http://yadis-art.blogspot.com/2010/09/ankieta-magisterska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyków takich nie noszę ale Twoje rysunki bardzo mi się podobają. Mają lekkość motyla właśnie.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Ja jak choruję to nie mam artystycznego zapędu :) A Tobie życzę dużo zdrówka bo angina to straszne paskudztwo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylowe cudeńka, piękne są Twoje rysunki, a ana kolczykach wyglądają świetnie :)
    Zdrówka życzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne!
    Anuś, czy przesyłka doszła?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i takie kolorowe! Taka nutka szaleństwa na jesienne, ponure dni ;-)
    Pozdrawiam! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anielka! Motyle są tak cudowne, że dech w piersiach zapierają! Cuda, jak z innego świata, gdzie słońce przez liście dotyka poziomek, gdzie angina nie istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie malujesz, motylki robią wrażenie - ja tak nie potrafię. No i zdrowiej szybciutko, wiem jak to jest chorować - dopiero 1-j tydzień jak pracuje, dwa tygodni miałam wyciętych z życia !! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle ta angina na Ciebie Aniu działa...niezwykle twórczo...i jakoś wiosennie się zrobiło...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. A te motyle niebieskie na zielonym tle już są moje. Te barwy dają mi wiele radości. Jest weselej... Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś artystką prawdziwą, acz skromną...Kolorki motylkowe piękne. To jakby lato wróciło ! Pozdrawiam i zdrówka życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te kolce:) Bajeczne i malownicze:)

    OdpowiedzUsuń