wtorek, 31 sierpnia 2010

zaproszenie do zabawy.

zostałam zaproszona do zabawy przez
kasię
jamajkę ,
anię ,
za zaproszenie dziękuję.
oto dziesięć rzeczy które lubię...
to będzie jakoś tak:

lubię...
...ptaki. ich odloty i powroty...
...lubię włóczyć się bez ładu i składu po ulicach...
...lubię się czuć potrzebna...
...wracać do domu lubię, gdy jest mnie wyczekiwanie...
...lubię wszystkie chwile dnia, w których jest obecność kawkowa...
...ludzi lubić lubię...
...lubię wiatr we włosach...
...i dym ogniska...
...lubię zwyczajności proste z książeczką, maszyną, lub necikiem...
...lubię swoje światem zadziwienia...

niestety nieco złamię zasady gry, bo trudno mi wytypować aż 10 osób...
ale zaproszę do zabawy osoby, które uwielbiam nie tylko oglądać, ale także czytać:
magdalenę ...
beatkę ...
patrycję ...
kasię ...
joasię ...

7 komentarzy:

  1. Witaj :) kto nie lubi wiatru we wlosach zwlaszcza jak sa jeszcze cudne widoki ;)
    czy doszlo juz do ciebie moje candy?
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisałaś...

    Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chciałam zaprosić do zabawy http://alicjanka.blogspot.com/2010/09/10-rzeczy-ktore-lubie.html a tu widzę, że już się bawisz:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, maila ci wysłałam, w sprawie wymiany.

    OdpowiedzUsuń