niedziela, 25 lipca 2010

...troszkę więcej słońca...

ale także domeczkowo:)

19 komentarzy:

  1. Prześliczne :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne te twoje domeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bardziej optymistyczne, niż te poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    a czy szyjesz także łapki kuchenne, rękawice???
    szukam fajnego zestawu ale nie trafiłam jeszcze:)
    jeśli tak to moze można takowy u Ciebie zamówić, i np.podkładeczki do kompletu???
    pozdrawiam a twory Twe baaardzo sliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mi sie zdecyedowanie bardziej podobają niż seria nocna. bardziej pozytywne, radosne i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się w obu wersjach..i noc i dzień :)
    Domeczki na podkładeczkach tak samo ślicznie wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wyjątkowo:-)
    Kojarzą się z latem, słońcem, wakacjami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, słoneczne i bardzo optymistyczne!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Domeczki w tych kolorkach wyjątkowo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przemiłe, wesolutkie :) I sam motyw domkowy bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu robisz cudne podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podkładeczki, te z poprzedniego posta tez bardzo mi sie podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. też śliczne! Aniu moc życzeń Imieninowych ,wszystkiego co sobie zamarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poranek po nocy., - pięknie !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka dawka energii! Świetne są! Idealne pod kawkę w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. słoneczne podkładki, może będą zwiastunem lepszej pogody :))
    wszystkiego najlepszego w imieninki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie domeczkowe- przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  18. O, to jest naprawdę bardzo ładne :) Śliczne, kurczaczkowo żółte. Barrrdzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń