niedziela, 18 lipca 2010

podaj dalej

u barbary wzięłam udział w zabawie...
i organizuję ją u siebie...
jeśli ktoś będzie miał ochotę to... zapraszam...


  1. Musisz posiadać własnego bloga.
  2. Pierwsze trzy osoby ,które umieszczą pod tym wpisem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie,otrzymają ode mnie ,mały ręcznie robiony upominek,który wyślę w ciągu 365 dni (w tym terminie zapewne uda mi się zdążyć)
  3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom,na prezent od ciebie.
  4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

10 komentarzy:

  1. pierwsza! i to już mój drugi raz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga! :-))) Też drugi raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeeeeeeeee ale zalapalam sie na trzeciego w ostatniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  4. ayyyyy
    Zarejestrowałem się o to bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. ups , troszkę za pózno przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczy się refleks:-) Aniu, podaj mi numer konta.. :-))od razu wysylam kaskę:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. znów się spóźniłam, może next time!
    ale taki notesik to byłby swietny pomysł na prezent dla moich przyjaciół którym niedługo rodzinka się powiększy...co trza zrobic by go jeszcze zdobyć??? lub zamówić???
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze trzy dziewuszki: lili, pianka i mój magiczny świat- poproszę o adresy!

    OdpowiedzUsuń