sobota, 10 lipca 2010

niebieskości

uszyłam kolejną torbę na ramię...
tym razem w turkusie.
z podobna aplikacją jak poprzedniczka.
jakoś tak...

siłą rozpędu zaaplikowałam jeszcze dużą torbę na zakupy:)

(to jej druga strona)

i serduszkom też się nie mogłam oprzeć...
...
dziś był mój pierwszy prawdziwie wolny dzień od dawna...
i wyjechałam nad jeziorko, łaziłam po lasku...
i pluskałam się w wodzie jak prawdziwa wielorybica...
i wiecie co...
fajoskie takie letnie, wolne weekendy:)
zostawiam z moim błogim uśmiechem
hihihi

18 komentarzy:

  1. Cudowna ta pierwsza torba :) uwielbiam takie :) kazda jest inna wyjatkowa i niepowtarzalna :* robisz naprawde piekne rzeczy :*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna torba!!!!
    Wspaniałe kolory wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego pluskania się w wodzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypoczynku :-) Twoje prace są tak charakterystyczne, niepowtarzalne i ładne, że zawsze z przyjemnością na nie spoglądam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pracowity i płodny dzień miałaś. Śliczne rzeczy powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne twory:)
    ach, jak ja bym tak popływała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba świetna! I te Twoje aplikacje- uwielbiam je :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje prace...ciekawe rzeczy tworzysz...z przyjemnością zaczęłam tu zaglądać...zapraszam na mój blog...amfilada.blogspot.com
    przesyłam serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba superowa. Serducha z resztą też. W ogóle wszystko co robisz jest słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. DROGA ANIU SPRAWDŹ PROSZĘ POCZTĘ!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Turkusiki moje ulubione!!!!!Serduszka śliczności!!!!! Suuuper taki odpoczynek !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. talent on i w wodzie talent!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie, Aniu sprawdź pocztę... napisałam cosik...:-(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zamawiam torbę:-)daj znać:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. torba w turkusie jest po prostu przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super komponujesz kolory. Wyjątkowo oryginalne torebeczki

    OdpowiedzUsuń