sobota, 26 czerwca 2010

fragment moich codzienności

kończę studia... i nawet nie potrafię wyrazić tego jak bardzo się z tego cieszę:)
jestem zmęczona. mam już dosyć studiowania dwóch, trzech kierunków jednocześnie...
i pierwszy raz czuję, że przesadziłam i chcę odejść na zasłużony wypoczynek.
i robię sobie rok świętego spokoju z wolnymi weekendami!
...
a to moja praca z przedmiotu:
kształtowanie ekspresji plastycznej dziecka.
mieliśmy zrobić kolaż z rzeczy, które są nam bliskie.
mój jest także o rzeczach, które są mi bliskie...

dziękuję za wasze miłe słowa.

25 komentarzy:

  1. Świetny, bardzo mi się podoba maszyna z ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest Aniu:)Życzę wytrwałości i uroczego wypoczynku :)Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoja pomysłowość nie zna granić :) Świetny szyty 'scrap' (?) :) Wykonanie super. Gratuluję skończenia szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo!!!! :) Rewelacja!
    Gratulacje z okazji ukończenia studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne artystyczne zakończenie pracowitego roku akademickiego, w związku z którym życzę Ci mnóstwa czasu na tworzenie takich cudeniek!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu rozumiem cie ;) też mam takie postanowienie, ciekawe tylko na jak dlugo?!
    Kolaz piekny!
    Pozdrawiam i zycze jak najbardziej zasłużonego odpoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś prawdziwą gwiazdą !! Obrazek bardzo dobrze skomponowany i kolorystycznie super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne! maszyna niestety mnie jakby mniej dotyczy, ale ten kubek! i ta książka... marze o takim kolażu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny Twój pomysłowy wyczyn. ŚWIETNY!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Ta aromatyczna kawka, maszyna do szycia, nici podpisuję sie pod nimi obiema rekami, też są mi bliskie, szczególnie ostatnimi czasy :) Gratulacje z okazji ukończenia stiudiów! Trzech kierunków jednocześnie?? Wow.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rozwiniecie tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne:)
    a najśliczniejszy ćwirek na górze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci miłego odpoczynku (ale dopiero po pliszkowaniu). A ja będę teraz kurkować. Dobrze, że chociaż my się rozumiemy w tych komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna makatka, sa na niej bliskie mnie równiez rzeczy :P
    dużo odpoczynku Ci zyczę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna makatka, taka twoja i w tresci i kolorach i stylu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie prześliczne "zdjęcie" ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli mamy rozumieć, że teraz jak będziesz mieć tyyyyle wolnego czasu, będziesz tworzyć jeszcze więcej tych swoich cudeniek :)) A kolaż, cóż, znowu piękna praca :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Aniu.Odpoczynek w pełni zasłużony

    OdpowiedzUsuń