wtorek, 4 maja 2010

notesiki

po pierwsze...dziękuję za wszystkie wasze pozaręczynowe komentarze...
miejmy nadzieję, że ukochany do ślubu się nie rozmyśli;)
...
szyję różniste rzeczy...troszkę zamówieniowych także,
ale przygotowuję też swoje małe stoisko na przedwakacyjny festyn...
może się uda conieco wystawić.
...
i jeszcze zostałam dziś zasypana cudownościami od IPSY...
ale temu poświęcę następny wpisik.
na początek tylko fragmencik wstążeczki od niej..
nie mogłam się powstrzymać przed uszyciem do niej tego notesu.
idealnie mój ostatni krateczkowy klimat;)
DZIĘKUJĘ!!!

7 komentarzy:

  1. Piękne notesiki. Ten z serduchem i w krateczkę boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace robią u mnie furorę :)Każdy się zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie mogę....ale ten notes z aniołem jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Aniu urocze noteiki...mogłabym je kolekcjonować :))i wpatrywać się w nie bez końca :)Cudo )

    OdpowiedzUsuń