niedziela, 16 maja 2010

dyszka

zostałam zaproszona do zabawy w dziesiąte zdjęcie.
przegrzebałam więc komputer z najstarszym folderem...
i dziesiątka ustrzeliła mnie samą.
...
to były pierwsze chwile w moim czerwonym pokoju.
chwila z kwiatkami- bo po wernisażu mojej pierwszej w koszalinie wystawy.
kawka pita w ulubionej szklance- którą wczoraj właśnie zbił mój ukochany:)
(jak to życie się ciekawie zaplata)
mój ulubiony regalik na książki... z musierowiczową, chmielewską, muminkami, panem samochodzikiem, pratchettem i książkami do douczania o dzieciach z wadami słuchu.
piłam wtedy kawkę i oglądałam stertę kartonów które trzeba było jeszcze rozpakować i zmieścić w moim małym pokoju:)

7 komentarzy:

  1. Przytulny pokoik. (: Tablica korkowa jeszcze nie zagospodarowana, gospodyni trochę zdezorientowana, albo po prostu zamyślona i zmęczona układaniem. ((:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnień czar...
    pozdrawiam z osnutego deszczem Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kącik stworzyłas.
    pozdrawiam u mnie tez leje

    OdpowiedzUsuń
  4. Milutki kącik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło Cię Aniu widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze....wiesz regał na książki :)

    OdpowiedzUsuń