poniedziałek, 31 maja 2010

czas na candy

czas na moje rocznicowe candy naturalnościowe.
na blogu kończę swój pierwszy rok:)
przygotowałam dla was
takie tam drobiazgi uszyte w moich ulubionych tkaninkach:)
wystarczy wpisać się pod tym postem.
miło mi będzie jeśli napiszecie o tym u siebie.
losowanie 15czerwca!
...
...ale tak naprawdę to przy tej okazji chciałam podziękować wam
za ten wspólny czas...
pewnie bym nie tworzyła tyle gdyby nie wasza motywująca obecność,
wasze odwiedziny, komentarze...

d z i ę k u j ę
za to, że przy mnie jesteście

136 komentarzy:

  1. Aniu! Sto lat i mnóóóstwa gości!
    Powiedz, jak tu nie być?? :-) Grzech nie być.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. mnóstwa pomysłów na kolejny rok. ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, głupio mi się zrobiło, że podglądam Twojego bloga już od miesięcy, zachwycam się Twoimi pracami, a nie odzywam się wcale. Wypadałoby to zmienić. To może napiszę, że gratuluję Ci rocznicy i życzę jeszcze więcej inspiracji i zapału do wytwarzania tak pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i ja staje do kolejki :-)

    P.S Aniu dzieki za wymiankowe prezenciki, kochane sa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. to i ja się ustawię w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od niedawna jestem obserwatorką Twoich dzieł i bardzo mi się one podobają! zwłaszcza aniołki, których stałam się fanką jakoś czas temu. może uda mi się jednego upolować w tym słodkim candy...

    OdpowiedzUsuń
  7. to są prześliczne śliczności:):):)
    szybciutko ustawiam się w kolejce do losowania.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulko jeszcze stu lat takich wspaniałych twórczych roczków, twórz bo to co tworzysz jest piękne i niepowtarzalne !!!!

    No cóż prezenciki od Ciebie już mam, choć ten aniołek taki wiszący się mi marzy, więc nie będę stawać w tej kolejeczce aby nie zabierać innym radości z otrzymanych od Ciebie prac

    Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie ma sprawy, masz moje poparcie we wszystkim co robisz, jakbys chciała kandydować w wyborach na prezydenta to bede na TAK :) A co do candy to.....mnie weź,mnie, weź mnie, mnie , mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Milionów postów i samych radosnych dni Aniu!!
    Oczywiście grzecznie staję w kolejce po te cudeńka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję pierwszego roczku i życzę wielu następnych :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu życzę kolejnych blogowych roczków:)W kolejce cichutko staję po te śliczności w moich brązach...
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku i stawiam świeczkę na rocznicowym torcie! Masz swój styl, który z daleka jest rozpoznawalny, jedyny w swoim rodzaju.
    Podziwiam i pozwolę sobie tłok zrobić w Twojej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, samych twórczych, pełnych uśmiechu i weny dni! I oczywiście również się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulate, lovely candy and thanks for the chance to win, greetings from Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  16. jest okazja, są życzenia - Wszystkiego Najlepszego! a na candy się zapisuję, tu o nim wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chciałam się dopisać do listy...
    Piękne rzeczy robisz, te aniołki, serduszka... Już od dawna odwiedzam Twojego bloga i jestem zachwycona!
    Gratuluje i czekam na kolejne dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubie Twoje prace,wiec ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku i życzę wielu owocnych lat blogowania :)
    Na cukieraski z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne prace, cudne candy - poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwyczajowo 200 lat prowadzenie bloga....cudne Candy - i ja sie pisze :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. no nie mogę tego ominąć:))dołączam zatem do tasiemki.....gratuluję urodzinek...jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Aniu te Twoje naturalności i gratuluję roczku na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaaale Cuda!
    Życzę jeszcze miliona postów! ( tym roku :)))

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie gratulacje z okazji roczku :)) Cudne słodkości, zapisuję się bez dwóch zdań :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję w kolejce i życzę kolejnego tak owocnego roku!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roczku i dołączam do kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycające są Twoje prace, takie słoneczne:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja się skromnie zgłaszam do Twojego cukierkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. This blog candy ago I noticed it and I have it attached to the face will be happy to get those beauties which bomboneni sazdavashakava with gomyama love angelchetata are incredibly beautiful birds are beautiful and these bags are amazing sweet Candy

    OdpowiedzUsuń
  31. oczywiscie zglaszam sie i ja :))
    podziwiam te Twoje cudenka juz jakis czas i ciesze sie ze jestes juz tutaj tyle czasu:))
    Oby wiecej takich prac w kolejnym roczku zycze

    OdpowiedzUsuń
  32. Z radością staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu! Gratuluję rocznicy!
    W kolejce po Twoje cuda grzecznie się ustawiam, ale nie wiem czy łokciami rozpychać się nie zacznę ;-)
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Czas szybko mija, ale na szczęście można pooglądać jakie cudeńka wychodzą z Twojej zręcznej rączki:-) grzecznie oczekuję, a że szczęscia nigdy nie miałam, więc chociaż zrobię za tłum:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, gratuluje wytrwałości :) i zgłaszam się także :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak na prawdę to nie wiadomo, czego można Ci życzyć - talent i pomysły masz, mnóstwo Obserwatorów i fanów ( w tym mnie!)również, więc życzę Ci po prostu dużo zdrówka i następnych ...set postów :) ! Oczywiście zapisuję się na te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  37. życzę kolejnych twórczych lat, bo robisz to pięknie!
    p.s. oczywiście ustawiam się po te wspaniałości w kolejce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę wielu, wielu następnych lat blogowania:) I ja staję w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Już 38 osób!
    Tym niemniej wpiszę się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja bardzo sie ciesze, że znam i odwiedzam twój blog bo pokazujesz wspaniałe pracki! Oczywiście ze zapisuje sie na tak fantastyczne candy!!!pozdrawiam Cie serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. się piszę koniecznie , bo cudeńka, oj śliczności :)))

    i rocznicy gratuluję, dalszej twórczej wytrwałości życząc!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też w kolejeczce staję po te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wpisuję się na imprezkę, życzę pomyślności. Jeżeli przy okazji dostanę prezencik, milo będzie;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejnych rocznic życzę i zapisuję się na to fantastyczne candy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. liczba chętnych będzie pewnie porażająca... ale kto by się przejmował statystyką ;) miłość do naturalności jest silniejsza.
    Gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja zajme miejsce po te cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję okrągłego roczku. Masz piękny blog i tylu wiernych obserwatorów. Zapragnęłam zostać jednym z nich i oczywiście zapisuję się na candy u ciebie. Odwiedzaj mnie w Mglistym Śnie.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja! i ja! ja też chce, bo chciwa jestem na te Twoje cuda! jak tam po kiermaszu?

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam już jedną z Twoich rzeczy, więc tym bardziej chcę kolejne! Są piękne :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tez Aniu staje w kolejce po te cudenka...uwielbiam je!!!... i pozdrawiam Cie cieplutko w te okragla rocznice!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też się ustawiam w kolejce :-))

    OdpowiedzUsuń
  52. zapisję się i ja bo uwielbiam twoje tworzydła. Życzę kolejnych kreatywnych lat blogowania i tworzenia :) Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejnego wspaniałego, twórczego roczku życzę. Gratuluję talentu i wszystkich wspaniałych prac, które wykonujesz...i nieśmiało w kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dobry Wieczór

    Może szczęście mi dopisze i anielski głos
    usłyszę.
    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  55. Aniu, wszystkiego dobrego na blogu, niech Ci się dobrze dla nas pisze i tworzy! Te Twoje anioły... tak bardzo chcę mieć szansę, by choć jeden do mnie przywędrował!

    OdpowiedzUsuń
  56. Chyba bym sobie nie wybaczyła gdybym nie spróbowała. Twoje wytwory są cudne. W kuchni wisi organizer Twojej roboty i świetnie się prezentuje więc chętnie zaopiekowałabym się innymi wytworami :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania
    madebyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. naturalnie się zapisuję :) i najlepsze zyczenia z okazji roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Po takie piękne rzeczy to aż grzech się nie ustawić w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje roczku i życzę dalszych pełnych wspaniałych prac postów,
    Ustawiam sie grzecznie, choć zgłoszeń bardzo dużo

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj,serdecznie gratuluję Ci z okazji rocznicy :-) Oczywiście zapisuję się do Twojego Candy :-)Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  61. Podziwiam i gratuluję!!! Oby Twój blog żył w świecie wirtualnym jak najdłużej:) Ustawiam się w kolejce i z uśmiechem czekam na losowanko:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne prace :) to i ja się zapisuje. A info tu: http://handmadebyaneta.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystko co wychodzi spod twoich rąk jest fantastyczne!!! Zazdroszę talentu i z nadzieją czekam na zakończenie candy :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Tyle słodyczy! A ja tak bardzo lubię słodkie :)Wpisuję się również, może kiedyś w końcu mi się poszczęści..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję roczki! Oczywiście ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  66. ustawiam się w kolejce - może tym razem los się do mnie uśmiechnie!!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję roczka;)i życzę kolejnych, pięknych wyczarowanych prac;)
    Jesteś cudowna

    Ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce i życzę kolejnych świetnych pomysłów na kolejne lata blogowania.... :)
    Losowanie w dniu moich urodzin więc może szczęście się do mnie uśmiechnie... :)
    Pozdrawiam serdecznie

    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję rocznicy. Dołączam do kolejki chętnych.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Enyo

    OdpowiedzUsuń
  70. Życzę wielu lat blogowania.
    Podziwiam Twoje "wytwory". Byłabym szczęśliwa posiadając coś od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  71. wow... jaka długa lista... zgłaszam się. czy mi się uda?! zobaczmy..

    OdpowiedzUsuń
  72. Życzę Ci jeszcze wielu, wielu lat z blogiem..... no i spróbuję szczęścia w Twoim candy

    OdpowiedzUsuń
  73. Takie cudości, więc by się chciało.
    Ale niestety bloga nie mam.
    Może to nie problem?

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. łaaał gratuluję roku i życzę kilku następnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję roczku i życzę wielu następnych ;-))
    Grzecznie ustawiam się w kolejce, licząc na szczęście w losowaniu ;-))

    zapraszam też do siebie nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Anielsko, nadmiędzygwiezdnie. Spróbuję :].

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ŻYCZYMY KOLEJNEGO TAK TWÓRCZEGO ROCZKU!!!Super candy chętnie staniemy w kolejce,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością dołączę do zabawy.
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Aniu obyś miała czytelników tysiące i postów miliony! Pisz, twórz tego pięknego bloga jest tryliony lat!

    BTW zapisuję się na słodkosci:)

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  81. Wiedziałam, że będzie dużo chętnych. To co tworzysz jest naprawdę piękne. Staję w kolejce. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Kolejka niesamowita, ale coz mi tam, ja tez poprosze o miejsce dla mnie...:)z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Pozdrawiam i takze sie ustawiam po pieknosci...

    http://studio-conestoga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale śliczności :)
    Zapisuję się chętnie

    OdpowiedzUsuń
  85. cudowności :) stawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystkiego najlepszego z okazji "roczku", wprawdzie nie mam swojego bloga, ale zaglądam do Cibie czasem ;> piękne rzeczy tworzysz!
    No i z przyjemnością zapisuję się w kolejeczce na Candy :)

    Pozdrawiam
    _________________
    dombur@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. gratuluję wspaniałego bloga! Wszystkiego dobrego! Życzę dalszych pomysłów twórczych!

    Candy z takiej okazji.. aż żal byłoby nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  88. Dołączam się do tej zaciętej walki o Twoje boskie prace...
    Gratuluję, prowadzenie bloga przez okrągły rok to nie byle jakie wyzwanie. Byle tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratulacje z okazji rocznicy blogowania! Trzymam kciuki, byś dalej tworzyła tak piękne rzeczy i czerpała z tego przyjemność!

    A po słodkości dopisuję się z ogromną ochotą! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. ...simply beautiful..
    stefy

    OdpowiedzUsuń
  91. ohhh cudne rzeczy
    zapisuje sie i ustawiam w kolejce po te slodkosci :*
    http://www.sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo lubię twój blog, jest taki kolorowy i radosny. A twoje wytwory bardzo piękne i solidne (torba sprawdza się znakomicie ;). Pozdrawiam i życzę radości z tworzenia ;)
    (umieszczę informację o candy na swoim skromnym blogu, ale jeszcze tego nie potrafię, muszę poszperać jak to się robi ;))

    OdpowiedzUsuń
  93. Trafiłam tutaj i na pewno będę zaglądać częściej.Śliczne te Twoje prace.Zapisuję się a Tobie życzę dalszych pomysłów.Po prostu twórz.

    OdpowiedzUsuń
  94. uwielbiam Cię podglądać...
    szkoda,że mi brak talentu...
    wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy... :)



    nigdy nie rozumiem o co chodzi z tym candy, może kiedys zrozumiem i okaże sie, że to cos dla mnie tez...

    OdpowiedzUsuń
  95. Dopisuję się do długiego ogonka ;) Piękne przedmioty robisz, aż zapiera dech w piersiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie ustawie się w kolejce. Kolejnych udanych lat blogowania życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Rok czasu, a ja dopiero dziś tutaj trafiłam... I muszę przyznać - zmarnowałam ten rok, bo tak tu pięknie!
    Będę częściej!

    OdpowiedzUsuń
  98. Już ponad setka chętnych, fajnie :-) Ale i ja się dopiszę :)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. o rany, chwilkę mnie nie było, a tu już taaaka kolejka! Ale co mi tam, i tak się w niej ustawię!! :D

    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  100. Warto dopingować tak zdolną osóbkę:) chętnie wezmę udział, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Wszystkiego najlepszego! Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Oj kolejka już jest bardzo długaśna, a gdzie tam do końca candy ...
    Ja Twoje prace cały czas podglądam chociaż nie komentuję, a tu nadarza się taka okazja aby dostać coś cudnego od Ciebie :).
    Szanse są małe ale spróbuję szczęścia w losowaniu :0.

    OdpowiedzUsuń
  103. Prześliczne słodkości :). Również ustawiam się w kolejce, może ostatni będą pierwszymi. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  104. też sobie stanę w tej dłuuuugiej kolejce po te cudownosci. może mi się poszczesci tym razem ;) zagladałam tu juz nie raz, wiem, cuda szyjesz. info juz u mnie na blogu a tym czasem zapraszam na candy do siebie:
    http://the-world-of-vitrail-glass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Miło że jesteś już tak długo! Biegusiem prześledziłam twoje posty i stwierdzam że muszę nauczyć się takie kulaki robić, kolczyki z nich, korale i inne dziwności! po prostu chcę!!!!
    Dotarłam do ciebie prze z innego bloga i mi się już podoba!
    dodaje do ulubionych, obserwowanych i oczywiście banerek u mnie już świeci!
    pozdrawiam ustawiam się w kolejce po cukierasy! i powodzenia
    oraz zapraszam może zerkniesz na moje aniołki i bransolety!
    papatki

    OdpowiedzUsuń
  106. piękne prace w cudnych szarościach, więc i ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  107. Długa ta kolejka ale może akurat się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. chciałabym zgłosić swoją skromną osobę do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  109. najlepsze życzenia roczkowe :)ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  110. Pozdrawiam!
    Super candy! Ustawiam się w kolejce!
    Napisałam u siebie
    http://brysik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja również spróbuję i dopisuję się do listy chętnych:)
    Życzę kolejnych roczków;]

    OdpowiedzUsuń
  112. 115 komentarzy :) długaśna ta kolejka po cukierasy - ale warto...

    no, a najpierw: Sto Lat! Sto Lat!

    oczywiście się w kolejce ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. cudne są twoje naturalne rzeczy i pomimo długaśnej kolejki spróbuję szczęścia
    i życzę kolejnych wspaniałych twórczych lat

    OdpowiedzUsuń
  114. No ja pierwszy raz u Ciebie goszcze i wogole jestem dosc poczatkujaca w swiecie blogow.Na pewno bede tu teraz czesciej zagladac ;)) Ale Twoje roznosci przepiekne. Gratuluje talentu i pozdrawiam cieplo :))

    OdpowiedzUsuń
  115. Tak prawie w ostatniej chwili.Nie licze na wygraną bo jakoś nigdy szczęścia w losowaniach nie miałam :) Ale chciałam napisać że piekne jest to co robisz. Uwielbiam takie klimaty.
    Zyczę z okazji rocznicy wiele pomysłów i energii oraz weny

    OdpowiedzUsuń
  116. no to chyba ostatnia ja:) zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  117. Wszystkiego najlepszego blogowego! I życzę dalej tak dużo pomysłów, bo Twoje prace są cudne!
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  118. Jak zawsze to co stworzyłaś ogromnie mi się podoba więc mimo ogromnej ilości chętnych nie odmówię sobie wpisania się
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. kolejnych lat tworzenia z pasją życzę.
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku, i kolejnych udanych lat tworzenia i blogowania :) Dopiero odkryłam tego bloga, ale widziałam Wasze (tzn. Twoje i Ani) cudowności na festynie w Niedalinie :D Się mi zrymowało :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  121. Zdążyłam, nie zdążyłam? Jak zdążyłam to też siępiszę :))

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękne rzeczy tworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. O matko! Zdążyłam?
    A tak w ogóle to dzień dobry:)
    PS. Piękne twórczości... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  124. ja jeszcze się zgłaszam mój blog drucikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Jak tu z Tobą nie być- tak cudnie, radośnie u ciebie, mimo czerni- kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  126. wszystkiego najlepszego z okazji roczku:)życzę Ci samych twórczych dni w roku:)i żeby wena twórcza nie opuszczała Cię ani na krok,bo fantastyczne rzeczy tworzysz:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  127. Встаю в очередь очень красивые работы
    http://milena60.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. kurcze bele tak na ostatni dzwonek moze sie jeszcze zalapie tak bardzo chciał wziąśc udziła ale niestety komputer mi sie popsuł i dopiero dzis zadział :(
    pozdrawiam goraco jesli sie da to prosze mnie wziasc pod uwage marze o aniłeczkach twojeich sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  129. przegapiłam :-((( ale i tak obrazek na blogu wstawiłam bo robisz prześliczne rzeczy i szkoda by ich nie pokazywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ustawiam się w kolejce choć jest bardzo długa :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń