piątek, 26 marca 2010

wymiana wielkanocna

zapisałam się tylko do jednej wymianki wielkanocnej...
i wylosowano dla mnie szalenie miłą osóbkę...miałam zrobić coś dla TIMBOCTOU
to okazało się dość trudne...
ciężko tworzyć dla kogoś tak zdolnego...
(szczególnie kiedy nie wiadomo nawet jakie kolorki lubi)

zdecydowałam się na ciepłą tonację i liczbę dwa.
dla mnie to jedna z najbardziej magicznych liczb:)

posłałam takie podwójne, ptasie podkładeczki...
troszkę podwójnych przydasi..

i kurinkę zawieszkę
zamiast kartki wielkanocnej, której nie umiałam zrobić:)
a teraz czekam na listonosza, z nadzieją, że i do mnie coś przyniesie...

16 komentarzy:

  1. Spodoba się jej a Ty uzbrój się w cierpliwość.;-) Paczka wyczekiwana jest bardziej atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, ciepłe kolorki. Kurka świetnie się spisze w roli karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne- te kolory są bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listonosz na pewno przyjdzie! A wymiankowe prezenty fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory ciepluśkie, a kurka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka z głowy przed tą Panią :)

    jestem oczarowana prezentami, marzyłam o takich podkładkach i spełniłaś moje marzenie :) kurka jest piękna, kwiat już zamieszkał w moim wazonie, a kolor czerwony to mój ulubiony :)jeszcze raz bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. hha kurinka jest słodka :P wpadłam napisać,że Tin uwielbia czerwony,ale mnie ubiegła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam miłośniczkę ptactwa wszelakiego :)
    Twoje kurki i ptaszęta to prawdziwe słodziaki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent świetnie się prezentuje. Myślę że każdy byłby zadowolony, podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent świetny.

    A prezent dla ciebie mam nadzieję, że dojdzie szybko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne podkładki a kurinka rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wisząca kurka super :) I podkładki też urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatyczne prezenty zrobiłaś, a ta wisząca kurka jest fantastyczna.
    Ja też czekam na listonosza, ciekawe co mi przyniesie.

    OdpowiedzUsuń
  14. adresatka będzie mega zadowolona:) tak myslę:) Ja bym była mega! :))

    OdpowiedzUsuń