wtorek, 30 marca 2010

warsztaty...

pokazuję wam dziś jedną jeszcze kurkę...ostała się z całego stada.
ale chciałam nie o tym.

chciałam wam powiedzieć, że biorę udział w szkoleniu:
"SZTUKA JAKO FORMA TERAPII OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH"
i że jest na nim fantastycznie.
lubię uczestniczyć w szkoleniach wokół tematu dzieciowego, ponieważ
zwykle później mam mnóstwo energii do dalszej pracy.
i jestem dowrażliwiona jakoś- czuję więcej i widzę szerzej...
może się uda cyknąć dziś zdjęcia na zajęciach z arteterapii.
pozdrawiam słonecznie!

11 komentarzy:

  1. Kurka cudowna. Jak wszystkoc o szyjesz :)
    Życzę jak najwięcej dobrej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurka! A wartościowych warsztatów zazdroszczę, bo niełatwo na takie trafić niestety :-) Jestem pewna, że wykorzystasz je na maxa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przelej energię☻ na czyny. Warsztaty to świetna sprawa. Czekam na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ..kurka oczywiście śliczniasta.. super z tymi warsztatami,podziel się, proszę pomysłami jesli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anu śliczna kureczka :))Piękny materiał :)Wspaniałości szyjesz :))
    Tak warsztaty to super sprawa...ja też zawsze po takich szkoleniach mam duzo energi do działania :))Buziaki wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno po takich warsztatach będziesz bardziej "naładowana".
    ...a kurka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurka jest urocza :)
    A takie warsztaty to bardzo fajna sprawa. Nie tylko przybywa energii, ale wiedzy, która można wykorzystać :)
    Ale nie tylko warsztaty mają takie właściwościowi... :) mnie czasami pozytywnie ładuje spotkanie z kimś "zakręconym", dobra książka czy film i oczywiście muzyka.... i wiosenne słoneczko... to mnie nakręca najbardziej i dodaje pozytywnej energii. :)
    Pozdrawiam
    Jagna

    OdpowiedzUsuń
  8. no coz...kurka sliczna, w sam raz do naszej sypialni, bo ten wlasnie material bedzie w niej krolowal...masz go wiecej? troche mi poszlo na poduszeczki...wzialam sie powaznie za dekoratorke, ale jeszcze troche nim zdjecia porobie :) buziaki siostrun.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kurka. cieszę się z Twojego zadowolenia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszka urocza, śliczna ta tkaninka w kwiatki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń