wtorek, 9 marca 2010

aniołkowe

na zamówienie do tych podkładeczek miałam uszyć obrusik...

wyszedł taki:

formacik 50/50 więc nie duży...ale dla mnie to kolos.
nawet nie miałam gdzie zrobić mu zdjęcia.
ale to są pewne niedogodności gdy mieszczka się w pokoiku 2/2m:)
no dobrze...mam jeszcze salonik...

od 18 roku życia mieszkam w cudzych mieszkaniach i domkach.
nigdzie nie mogę pomalować nawet ścian na kolor, który będzie mi się podobał...
ale
kiedyś będę miała swój stoliczek,
na którym rozłożę swój obrusik i swoje podkładki:)
to jedna z tych nadziejności, które we mnie nie gasną...

22 komentarze:

  1. śliczności...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny to domek będzie - życzę Ci go z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super obrusik... życzę ci spełnienia marzenia o własnym domku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia się spełniają.....:)dlatego warto je mieć!A komplecik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW - świetny obrusik i podkładki!
    I ja też mam takie marzenie... trzymam kciuki aby nam się udało kiedyś je spełnić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby marzenie się spełniło. Ja jeszcze dzielę problemy Mamy. Niestety i stety. A obrusik prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny obrusik, bardzo oryginalny !

    Niestety Aniu znam ten ból, życze by marzenia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet prześliczny. Taki kawowy:-)
    A marzenia? Nie ma takich, które się nie spełniają.
    Pozdrawiam,
    Enyo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny komplet powstał...
    Dom jest w Tobie i masz go i będziesz miała

    OdpowiedzUsuń
  10. komplet- cudo:) Marzenia się spełniają:) trzeba w nie tylko moooocno wierzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, przepiękny, przecudny... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś będziesz mieć swój własny kąt nie 2x2 a 200x 200 Czego ci życzę bardzo, bardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny obrusik i taki dobrze nastrajający, a własne cztery ściany pewnie już czają się gdzieś za winklem i ani się obejrzysz, a będą Twoje, tego Ci życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie te aniołki na obrusiku... i nie tylko...
    o jakiegoś czasu podglądam i podziwiam, zwłaszcza Twoje prace popełniona dla i z dziećmi :)
    trzymam kciuki za stoliczek i obrusik we własnym kątku...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu będziesz miała nie tylko pokoik i stoliczek z obrusikiem , ale swoje duuże mieszkanie - za to trzymam kciuki :****
    A Twoje prace, jak zwykle cudne, sama chciałabym taki obrus ale w większym rozmiarze :)
    całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Musisz być bardzo dzielną osóbką, skoro dzielisz swoją pasję z dyskomfortem mieszkaniowym, ale mam nadzieję, że tej pozytywnej energii wystarczy ci także na własny, duuuży domek:) tego Ci życzę, oby jak najszybciej. Komplet wyszedł wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkładki cudowne!!! Takie ciepłe i spokojne. Super pomysł.
    I życzę spełnienia marzeń o mieszkanku, z Twoimi pomysłami będzie na pewno cieplutkie :) Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń