środa, 3 lutego 2010

notesik z kociakiem

tak na rozweselenie uszyty.

14 komentarzy:

  1. Super kociak [uwielbiam takie "wysmukłe" koty:)] i super kolory dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. kociak super... Aniu idź jutro za mnie na egzamin z psych. rehabilitacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie...ale tylko wtedy gdy ty za mnie na egzemin z "matematyki" w sobotę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miauczy kotek miau, biały ogon mam
    w kolorowym świecie mym, noc, pomieszała mi się z dniem.
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kotecek jak zwykle wyszedł spod Twojej igły;)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. na egzamin z matmy mogę iść;D

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny notesik na dzien kociaka,który jest niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu zapraszam po garść wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  9. kotek milutki,
    rozweselająco działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale boskie kocicho i z jakim cudnym wąsem :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczniutki.
    BARDZO mi się podobają Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubie twoje tworki :) napatrzec sie nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace! I ten notes z kociakiem i z serduchem i wszystkie pozostałe też. :)))

    OdpowiedzUsuń