sobota, 13 lutego 2010

makatka edukacyjna

dzisiejszej nocy szyłam pomoc edukacyjną dla dzieci,
na zaliczenie jednego z przedmiotów na studiach.
chciałam wprowadzać dzięki niej pojęcia pór roku, oraz pojęcie nocy i dnia.
na górze widać podstawową makatkę, a reszta to zabawa z doczepkami;)
mogłabym mnożyć w nieskończoność elementy,
ale i tak nie dostanę jej z powrotem, więc stworzyłam zestaw podstawowy... już wiem, że niebawem uszyję kolejną
i będzie tam dużo kwiatków motylków i innych zwierzątek:)

ZIMA W NOCY

WIOSENNY DZIEŃ

LATO W ROZKWICIE

JESIENNA NOC
miło mi się szyło...
i tak ciepło mi się robi, gdy patrzę na te zdjątka...
mam nadzieję, że i wam wyda się ona
choć troszkę sympatyczna.

37 komentarzy:

  1. Ania to jest śliczne !!!
    Musze zrobić takie dla mojej młodszej córy , jest śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Ja mam takie w zamyśle,tylko wycinane z drewna:) Świetny pomysł z guziczkami.U mnie w przedszkolu była taka na rzepy,które po jakimś czasie nie trzymały i ciągle musiałam zbierać z podłogi elementy i je doczepiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mata edukacyjna bardzo pomysłowa. Śliczna. Jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! To teraz czekam na następną wiosenną! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie siostrun
    ty to masz kurka pomysly...
    a teraz na gg cie pochwale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł, dla dzieciaków to na pewno będzie super zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...a czy mogę wykorzystać pomysł i uszyć podobną dla moich maluchów? ...na jakich studiach robi się takie cuda na zaliczenie? Ja tez chcę tak studiować!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna!!!
    Śliczna i mądra:-)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna!!!! i zamienne dodatki! no w szoku jestem. I do tego jak pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak sobie myślę... że chciałabym takie miejsce guziczkowe do przyczepiania moich marzeń...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jezuniu cudowna!!! ja chcę taką dla mej córci!!! i te pory roku i dnia wspaniały pomysł, mam nadzieję ze uszyjesz więcej na sprzedaż takich makatek:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Jesteś genialna!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 w 1
    czyli wspaniała ozdoba i pomoc naukowa
    gratuluję pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  14. przeczytałam i pomyślałam, że Ci prześlę "Dzieci muszą być bardzo pobłażliwe w stosunku do dorosłych." :) oczywiście Mały Książę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuuudowna!
    Genialny pomysł,a w połączeniu z Twoimi umiejętnościami, powstała wpsaniała pomoc naukowa (i nie tylko, myślę, że mogła by mieć dużo zastosowań)
    Zaliczenie masz już pewne!

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaka pomysłowa !! świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł!Bardzo mi się podoba. A wykonanie jak zawsze świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Makatka jest świetna! Taka pomysłowa i ciepła :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł fantastyczny,makatka tez

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne i rzeczywiście bardzo edukacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Makatka rewelacyjna w dodatku uszyta z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. makatka jest po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny pomysł i śliczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czadowy domek. Pomysł z przyczepianiem do guzików... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaaaaaaaaaaaaaakie cudne!uwielbiam domki :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, ta makatka jest śliczna. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ania - jestem pod ogromnym wrażeniem, po prostu BOMBA, zainspirowana Twoim dziełem uszyję coś takiego Leosiowi, no po prostu świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  29. ŚWIETNY pomysł ... uwierz sprawdzi się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, FANTASTYCZNA pomoc edukacyjna. Sama chętnie powiesiłabym taką makatkę z wieszadełkami na guzikach!!! REWELACYJNA!!!

    OdpowiedzUsuń