poniedziałek, 11 stycznia 2010

rozczulająco

ON I JA

kiedyś stworzyłam tego oto stwora na obraz i podobieństwo:) z jednej strony mój ukochany, z drugiej ja:)
zawsze jak patrzę na nasze podobizny to się uśmiecham.

a uśmiech jest mi zdecydowanie potrzebny, bo teraz jestem chora, zostałam sama w domu, po jednej stronie zimna już herbatka, po drugiej miska.......uwielbiam grypę żołądkową........
to mój trzeci raz w życiu, nikomu nie życzę...........................................................

24 komentarze:

  1. ...och zdrowiej kochana...wiem co to grypa żołądkowa...współczuję!!!Ja też po wczorajszym wystepie na "orkiestrze" czuję w kościach,że mnie coś łamie...więc wziełam dwa dni urlopu na podleczenie;)A stworek jest uroczy...fajny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się. Polecam Cole na te dolegliwości.

    Stwory maja rewelacyjne kolory - takie moje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówimy NIE grypie żołądkowej!!!Zdrowiej jak najszybciej ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworek świetny! A Tobie Aniu życzę , żeby to paskudztwo opuściło Cię jak najprędzej! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no podziwiam samokrytyke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymaj się i zdrowiej jak najszybciej
    całe szczęście, że takie dolegliwości nie trwają długo
    a stworki hi, hi, hi :)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuuużo zdróweczka, nie dawaj się grypulusowi pomyśl, że każdą godzinką, minutką... będzie coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. biedactwo,nie cierpię tej wersji grypy! ale ona szybko mija, można potem założyć mniejszy rozmiar :)
    stworki urocze :P tylko dlaczego ukochany taki naburmuszony? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bidulko zdrowiej.
    Stworki super :)
    Trzymaj się ciepło i nie daj się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia zycze!!! Biedaku, grypa zoladkowa...straszne wspomnienia u mnie pozostawila!
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Anulko tak mi przykro ... zdrówka życzę ...

    Stworki kapitalne ...

    OdpowiedzUsuń
  12. oooj, pij colę :)))
    trzymaj się!
    i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę zdrówka, nie daj się.
    Stworki super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj do zdrowia, moje dzieci w tym roku przechodziły ją aż trzy razy. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  15. uuu - współczuję i zdrowia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem, co przeżywasz, bo walczyłam z tym paskudztwem w zeszłym tygodniu...Z dnia na dzień będzie lepiej, ale swoje trzeba przeżyć!Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!P.S.Nie wypróbowałam na sobie, ale podobno cola pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie martw się zawsze może być gorzej.Szybkiego powrotu do zdrowia.Pozdrawiam Izzy

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo współczuję i życzę szybciutkiego wyzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anuś!!! Zdrówka życzę!!! Nie daj się grypie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. stwory na prawdę rozczulające:)
    no i zdrowiej nam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooooooo witaj w klubie "Grypożołądkowców" :) ja leze z tym samym... nic pic, nic jesc... nawet przy komputerze na kilka sekund... Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech!Babeczko.....Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń