środa, 13 stycznia 2010

przytulanka

...no i nabawiłam się kompleksów...
wzięłam udział w organizowanej przez miluszkę akcji: "przytulanka"
chciałam uszyć dla dzieciaków coś od siebie...
ale jak zobaczyłam cuda poszyte przez inne dziewuszki to się zawstydziłam... nie posiadam umiejętności szycia słodkich i ślicznych tulinek.
za każdym razem siadając do tematu wychodzi mi misiopodobny, który wzbudza raczej mój... uśmiech...
ale cóż... może taka karma:)

wyniki w moim małym candy podam wieczorem
koniec zapisów o 18.00

15 komentarzy:

  1. Twój misiak jest niemożliwie uroczy!!! Bez obaw, ktoś go pokocha od pierwszego wejrzenia! Pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misia nie można nie pokochać;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,uwierz mi nie musisz mieć kompleksów,twój misio-tulek jest przeuroczy a w jego zabawnej postaci tkwi cały urok :)dzieciaczki na pewno go pokochają

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pierworodny (wiek: nieco ponad 4 lata) właśnie zerknął na monitor iiii:
    - Ale MIŚ! Mamo, jaki MIŚ! Czy ja mógłbym go mieć, mógłbym???
    Śmiem twierdzić, że miś (MIŚ!) zdał egzamin celująco :-)
    PS. Dodam, że syn nie jest wielkim fanem maskotek, ale ten miś widocznie coś w sobie ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, Twój miś - podusia jest super. Dla niejednego lepsza niż lale. Mały chłopczyk będzie zachwycony i w nim zakochany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty też mówisz Aniu ???? Misior jest fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie cudo! Jest jedyny i niepowtarzalny i bardzo w Twoim stylu! Jestem pewna, że jakiś dzieciaczek zakocha się w nim bez reszty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja też się wypowiem: dawaj tę ślicznotę do kompletu.... jest przecudny... nawet wiem czyj będzie...
    Ostatnio jak byliśmy to wyciągnął mi z torebki etui nakomórkowe... i nosił przez całe nasze tam pobywanie... to teraz Misiora dostanie...
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miś z ieszonką piękny nade wszelkie miśki :)
    Można mu tam włożyć czekoladkę "na pote" i tulać tulać, aż się okaże, że miś zjadł czekoladkę za nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki jest Twój misu.
    Sama bym chciała takiego mieć :o)
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny Misiu.
    Swietna ma ta kieszonke na brzuszku:)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co chcesz od tej przytulanki!! Jest slodziarska!!! A wiadomo, ze dzieci misie lubia!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ on bardzo sliczny!!!Napewno serduszko dzieciaczka pokocha tak wyjątkowego misia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misio jest super :) Ma wielkie serduszko do kochania i praktyczną kieszonkę :)
    Też mam nadzieję, że nasze misiaki się zaprzyjaźnią ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny Misio.jak patrzę na niego to ja nabawiłam się kompleksów

    OdpowiedzUsuń