wtorek, 5 stycznia 2010

moje małe candy

takie małe candy u siebie ogłaszam...
miłe komentarze mi zostawiacie pod postami z próbeczkami mego broszkowania...
wylosuję dwie osoby, do pierwszej poleci broszka filcowa i torebeczka z zaaplikowanym przeze mnie aniołkiem, a dla drugiej nagroda pocieszenia: broszka szydełkowa.

jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam:)
13.01.2010 losowanko.

zasady jak zwykle:
1-zostawić komentarz pod postem
2-wspomnieć na swoim blogu
3-jeśli znajdzie się jakaś osoba nie mająca bloga to poproszę wpisik pod postem

112 komentarzy:

  1. a raz kozie smierc:) wpisuje sie po raz pierwszy na candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjątkowo (choć rzadko biorę udział w tych zabawach) chciałabym mieć Twoje cuda :)torebka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. małe ? takie cudeńka aż szkoda byłoby sie na nie nie pokusic...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Szczęścia zazwyczaj nie mam.. ale spróbować mogę :) Jak zwykle takie cudeńka u Ciebie!!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to ja się szybciutko łapię na te cukierasy, bo podoba mi się...wszystko!!!
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A że ja lubię bardzo Twoje poczynania, a w szczegolności broszki szydełkowe to czekam na losowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja sie zaisze bo podziwiam te Twoje wyroby aniolkowe od dawna i niezmiennie z kazdym razem sie zakochuje w nich na nowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja też chętna na candy!Po cichu powiem, że też zaczynam broszkowe zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty, wpisuję się z radością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne broszki i torebeczka;)Dopisuję się do Ciebie z przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje anioły sa jedyne, ateraz jeszcze broszki, wszystko piękne!
    Zapisz mnie proszę do losowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne broszki. Pasowałyby mi do mojego ostatnio zrobionego sweterka. Zapisuję się i czekam z niecierpliwością.

    wiolad8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności! I jak tu się nie skusić.
    Poproszę mnie wyloso... tfu tfu to znaczy wpisać na listę :)
    Pozdrawiam
    magdaeska
    http://szuwarkowezacisze.blox.pl/2010/01/Ania-Konieczna-znowu-kusi-No-nie-moglam-przejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się zapisuję!
    W Twoim ostatnim candy miałam trochę szczęścia i mam śliczny notesik :-)
    Info u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zabawie,postoje w kolejce.Taaaaaaaakie cudeńka.http://roza-nanud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje aplikacje są prześliczne, więc tym chętniej dopiszę się do oczekujących na swe szczęście w Twoim losowaniu :) tu zareklamowałam zabawę

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję w kolejce :))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu już od dawna mi się marzą te Twoje skarby:)broszki cudne, ale ta torebeczka też mi się podoba:) (mówi to osoba, która ma w tej chwili około 20 torebek;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością się zapisuję, bo takie miłe oku te kolory... pasowałyby do śniegu, którego nie brakuje! :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja koniecznie sie ustawiam w kolejeczke! Oby mi sie poszczescilo i ta cudowna torebke w moim ulubinym motywie wygrac!!!! ;)

    Pozdrawiam
    Aska

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tylko zobaczyłam te śliczności to postanowiłam się zapisać.
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. o super!!!!! candy z twoimi cudeńkami. Zapisuję się i grzecznie w kolejce ustawiam :) pozdrowionka


    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również staję do kolejki za takimi cudeńkami :) Ta torba powaliła mnie z nóg, zakochałam się w niej z miejsca :)) ...może mi się uda :)))

    Pozdrawiam:)
    Tin-Tin
    http://tin-tin0507.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się grzecznie ustawiam w ogonku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. ohoho.Ile chetnych!!No to ja też bede chetna na zabawe w kolejce po tak mile prezenciki ;)Pozdrawiam z Gdańska

    Blog twój wynalazlam dopiero wczoraj, i pol nocy nie spalam bo obowiązkowo musiałam cie poznac ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczności grzechem byłoby nie spróbować szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu jak zawsze śliczności... ;D
    Jeśli ten wpis jest widoczny tzn że już mam szczęście, bo ostatnimi czasy na próżno mi było szukać szczęścia przy umieszczaniu wpisów, po prostu mnie olewały i się nie pojawiały ;P
    Pozdrawiam cię bardzo gorąco :D
    Darya

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  29. Może w nowym roku szczęście się do mnie uśmiechnie? Potulnie staję w kolejeczce i pozdrawiam cieplutko bo u mnie za oknem zawieja śnieżna. Aśkowska
    gayko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam,uwielbiam artystyczne wyroby,chetnie sprobuje szczescia i ja.dziekuje za zabawe i pozdrawiam noworocznie.
    Malgorzata
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczności...ja też takie chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoje cudenka,więc zapisuję się także :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zapiszę się już teraz, a informację dam przy okazji pisania posta, dobrze? No bo spróbować trzeba,bo kocham twoje tworki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, kiedy Ty to wszystko robisz?
    Podziwiam te cudeńka są śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cuda wianki. I akurat ta najśliczniejsza kwiatowa brocha... ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne cuda tworzysz.Dopisuje się również

    OdpowiedzUsuń
  37. Cuda wianki i cuda na kiju :) Twoje prace sa przecudne! Wszystkie bez wyjątku!!! Juz od ok. 4 miesiący sledzę Twojego bloga i codziennie otwieram go z nadzieją, że bedzie coś nowego :) Pozdrawiam Agnieszka

    srubka17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Dopisuję się po te wspaniałe skarby! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też się z chęcią dopiszę =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu i jak tu się nie zapisać...takie śliczności i ten fiolet jest taki uroczy!Ach...

    OdpowiedzUsuń
  41. też bym chciała tak umieć =)
    może chociaż uda mi się wygrać =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Same słodkości
    to i ja spróbuję ;o)
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie wezmę udział :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. mniam, fioletowe słodkości.. :) zgłaszam się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  45. Dołączam, bo wyglądają wspaniale :)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja w kolejce po te cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  47. anielska torba taka sliczna że i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolejka jest ogromna, ale w candy są takie cuda, że i ja się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale masz dla nas wspaniałości do rozlosowania, dużo nas ale i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj, jakie śliczności, też staję do kolejki, może tym razem mi się poszczęści... :) Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    www.fado.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnością zapisuję się do losowania :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Spróbuję szczęścia !
    Tak piękne rzeczy przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. MMMMMMM to ja też się skuszę
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public tomorrow the post on http://kreattiva.blogspot.com/
    Hugs, rosa

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie ustawiam się w tej długiej kolejce po słodkości :) Bardzo podobają mi się Twoje torby z aniołkami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam chęć uczestnictwa
    mój e-mail:wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja ,i ja!!!
    no przecież jakieś szanse są.. a ile emocji!
    podrawiam,Inka

    OdpowiedzUsuń
  59. Fioletowe cukierki? Ja się pisze! Pozdrawiam cię gorąco w chłodny dzionek -
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie stanę w kolejce do losowania i zapraszam do siebie www.pogodzinach7.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też, ja też :) Może w końcu mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie przygarnę:)
    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też chetnie przygarnę.
    Jeszcze nigdy nic nie wygrałam może tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. też się zapisuję i podrawiam
    kiciula.blogspot.com info po prawej

    OdpowiedzUsuń
  65. ustawiam się w kolejce, bo cukierasy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja chcę szczęście na próbę wystawić, a nóż-widelec... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam si grzeczni w kolejce :)

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Trzynasty wcale nie musi byś pechowy :)

    Wspaniałych pomysłów do dalszego twórczego blogowania!
    Pozdrawiam

    Kot Ztworzonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Podziwiam Twoje aplikacje- torebeczka czad. Broszki też pełne wdzięku. I ostrzę sobie na nie zęby- więc- ustawiam się w kolejce, a jak!
    Pozdrawiam cieplutko
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  70. Anulka,wszystko jak zwykle cudne:)Bezblogową,ale od Ciebie uzależnioną fankę proszę zapisz do losowania:)Sylwia
    szydzina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. CIAO,
    BELLISSIMO IL TUO BLOG! 1
    COMPLIMENTI!
    IO HO GIA TUTTO SUL MIO Postato: www.coccinellepazze.blogspot.com
    spero tanto di vincere.
    ciao
    Coccinelle

    OdpowiedzUsuń
  72. Pedagog pedagoga pozdrawia
    i w kolejce o śliczności się ustawia!

    OdpowiedzUsuń
  73. staje grzecznie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  74. ale tłok!! ale i tak dam szansę szczęściu

    OdpowiedzUsuń
  75. Ogonek ustawił się długaśny, ale piękności oferujesz ustawiam się grzecznie na końcu i liczę na łut szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ubóstwiam owe tematyczne blogi... Dopisuję się:)

    karolciapajak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/
    to ja, tam jest wzmianka.
    Ustawiam się bo rozchorowałam się na torbę aniołową. Bardzo bardzo ją kocham i ona na pewno mnie :) hahaha

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. ja tez, ja tez :)
    piekne rzeczy tworzysz
    pozdr cieplo

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale cuda! Ustawiam się w kolejkę :-). Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku).

    OdpowiedzUsuń
  80. Jej, śliczności!!! Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  81. O matko ta torebka powaliła mnie na kolana! Ślilipiczna jest!!!!!!!:):):)

    Pozdrawiam Joasia!:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Podglądam Twoje cuda od dłuższego czasu.Cukierasy skusiły mnie do ustawienia się w kolejce.Pozdrawiam Izzy
    Amidal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się na takie śliczności. Może mi szczęście będzie sprzyjało w dniu moich urodzin...:-D

    OdpowiedzUsuń
  84. ale cukierasy :D ja sie na to pisze :D

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Witaj Aniu!
    I ja się dopisuję choćby po to by dać Ci znać: przeurocze są Twoje broszki, ale ta torebka powala na kolana. Cudo!
    http://wikkori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Hi wonderful candy! I try to win this fantastic gift... I hope!! I added your link into my blog. Greeting from Italy
    Barbara

    www.countrybazar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. może mi się poszczęści pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Jakie śliczności :-) Zapisuję się czym prędzej...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  89. ha a co tam :) ustawiam sie grzecznie, cudownosci nigdy za wiele:)
    Ania pozdrawionka sle do Ciebie serdeczne:)
    Beata
    (beta1@autograf.pl)

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. I added your candy on my blog:
    http://giveawaymania.blogspot.com/2010/01/candy-polacco.html

    hugs

    OdpowiedzUsuń
  92. Candy jest wspaniałe. Zwykle szczęście mi nie dopisuje, ale co mi szkodzi spróbować. :)

    Mój blog:
    http://papierowe-fantazje.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. your blog is great and I really like your works. thank you for this giveaway. I have one too on my blog. hugs

    OdpowiedzUsuń
  94. partecipo volentieri e ti dico hgrazie x l'opportunita.baci dall'italia monicot
    monicot@katamail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow, what beutiful things for your blog candy...I love them! I hope I win ;-)))
    I linked your blog candy on sidebar of my blog:
    http://handmadecreativity.blogspot.com/
    Bye, taced

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękności... Przygarnąć choć jedno... Ach ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  97. Prześliczne prace!
    ustawiam się w kolejce zatem...
    i na pewno jeszcze zajrzę...
    pozdrawiam
    KosimkArt

    OdpowiedzUsuń
  98. ja też się ustawiam w kolejce! śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ojojoj! Czy zdażyłam ? Ja też chcę mieć szansę! Plizzzz!

    OdpowiedzUsuń
  100. To może i ja spróbuję szczęścia? Uwielbiam Twoje prace, zwłaszcza podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  101. To jeszcze ja.
    Mam nadzieję, że nie jest za późno.

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie mam bloga, ale te rzeczy do dostania są poprostu przepiękne. Ja próbuję wszystkiego po trochu, od robienia kolczyków, po śnieżne gwiazdki z papieru, aż po szyszkowe kule i choinki. a_klus@o2.pl

    OdpowiedzUsuń