wtorek, 12 stycznia 2010

kieszonkowiec

mam półtora tygodnia zwolnienia,
leżę, sił mam niewiele... ale wstałam bez temperatury i wylazłam na trochę z wyrka,
zaryzykowałam nawet zjedzenie śniadania...
nie był to najszczęśliwszy pomysł:)

i zrobiłam zdjęcia temu oto kieszonkowcowi...
kiedy kupiłam tą tkaninkę w drzewka, od razu ją pokochałam,
długo myślałam jakiej ją poddać obróbce, ale najbardziej mi pasowała właśnie do tego:)

i jeszcze: dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia!

p.s. mój pierwszy kieszonkowiec można zobaczyć o tu

23 komentarze:

  1. Piękny ten kieszonkowiec.Istne cudo!Zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ślicznie Ci wyszedł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny, a poza tym naprawdę śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej !!! kieszonkowiec piękny w brązach ...
    i te ptaszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. I wykonanie też.
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mily!
    Czy fon jest na synteponie? Czym jest ukrzepiony?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba! jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka Kochana życzę :)))
    Ja bym też zakochała się w tych drzewach, a kieszonkowiec super.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! I jaki przydatny!

    Dobrze, że chociaż troszkę Ci się polepszyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, bardzo mi sie podoba, swietny dobor materialow. Jest taki prosty a dzieki temu materialowi w drzewa bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny !!!Zdrowiej Aniu szybciutko ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny kieszkonkowiec... a mogę liczyć na jakiś mały kursik? ;) pozdrawiam i gratuluje wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny :) taki jesienny troszkę-ale nei nostalgiczny :) taka wesoła jesień :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrówka życzę! a kieszonkowiec- cuudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to piękneee...
    No i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna tkanina i tak wspaniale przez Ciebie wykorzystana. Ach, wspaniały ten kieszonkowiec.
    Trzymaj się dzielnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności!Zapraszam po wyróżnienie do mnie...jak pozbędziesz się wirusa...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności...wracaj szybko do zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam brązy i drzewka i ptaszki :
    baaardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. Kieszonki pierwsza klasa!! Bardzo ciekawie uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny materiał i piekną rzecz z niego wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń