środa, 13 stycznia 2010

candy- wyniki

co tu dużo pisać:)
obudziłam maszyna losującego z popołudniowej drzemki i oto wyniki:

która wygrała torbę z aniołkiem i broszkę filcową

oraz
która wygrała broszkę szydełkową.


ale ponieważ liczba chętnych do brania udziału w moim małym candy mnie zaskoczyła to mój maszyn wylosował jeszcze jedną osobę

która otrzyma broszkę pocieszenia :)

dziękuję wszystkim za udział:)
gratuluję wygranym!
p.s. proszę wygrane osoby o podanie swojego adresu na mojego maila:

nielot.13@poczta.onet.pl

12 komentarzy:

  1. gratulacje szczęśliwcom!

    ps. chętnie nadal będe śledziła twoej poczynania :) Bardzo ładne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    I pozdrowienia dla Właścicielki bloga :)
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniula,nie miałam szczęścia,a szkoda,bo cudowne rzeczy wychodzą od Ciebie.Gratuluję tym,które zwyciężyły i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęśliwcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wylosowanym gratuluję i idę sobie popłakać...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje... a ja sobie chociaż popatrzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. buuuuuuuuuu...nie udalo sie! a tak liczylam na ta torebeczke aniolkowa!! Moze nastepnym razem!!
    Gratuluje szczesliwcom!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom.
    I zazdraszczam;-(((
    I pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. HIP HIP HURRRA !!!! Wygrałam moje pierwsze candy! Do tego główną nagrodę u tak znamienitej artystki !
    Jestem niezmiernie szczęśliwa. Ten rok jednak będzie udany skoro tak się zaczyna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom. Może innym razem szczęście mi też dopisze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niespodzianka!! otwieram poczte a tu mail od Ani pierwszy raz cos wygralam w candy tak milo na poczatek dnia.Dziekuje Aniu:)

    OdpowiedzUsuń