piątek, 18 grudnia 2009

kurs na najłatwiejsze aniołki

zauważyłam, że odwiedza mnie kilka osób pracujących z dzieciakami.
przygotowałam coś dla was:)
oto kurs na najłatwiejsze aniołki. hehehe ...
produkty:
1. cztery kółka z papieru:

2. cztery kawałeczki sznurka:

3. klej (ja używam MAGICA)
4. coś do narysowania oczek;)
5. jakiś guzik, czy tasiemka dla ozdoby
ZACZYNAMY!
składamy kółko największe i dwa średnie na pół:
największe kółko jeszcze raz na pół
i stawiamy kropy kleiste:
przyklejamy średnie kółeczka pod skosem, o tak:
obracamy i przylkejamy głowę(najmniejsze, białe kółeczko):

ja otwieram aniołka i nakładam klej, przyklejam dwa kawałki sznurka z supełkami na jednej z końcówek na nogi:
sklejam. doklejam włosy i ozdabiam:
tadam!
ja robię takie nawet z dwulatkami.
jeśli ktoś zechce skorzystać to życzę powodzenia!

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi aniołkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jesteś wielka:) chodzi mi o dobroć, którą tak czuć u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie aniołki, Aniu na pewno wykorzystam:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe te aniołeczki i skorzystam z kursiku

    Pozdrawiam cieplutko choć u mnie termometr właśnie wskazuje -17

    OdpowiedzUsuń
  5. Też skorzystam z kursiku, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też spróbuję! Pokusiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, prosty pomysł. Musze koniecznie wykorzystać kursik i zadziałać c moją córką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Już wysłałam linka mojej Sis - na pewno wykorzysta na świetlicy :-)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście prościutkie, ale i tak dziękuje za kursik:) przedszkolakom na pewno się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :)
    i niech anielski spokój będzie z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jak niebiańsko dziś tutaj...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne i rzeczywiście nie są skomplikowane. Musimy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za pomysł na poniedziałkowe zajęcia w szkole :) :) MOje sześciolaty będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny .................. muszę go "przetestować" na moich przedszkolakach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja skorzystam, zrobię z moimi dzieciakami. ładne i bardzo proste. Dzięki.
    Szkoda tylko, ze to już po świętach bo zawisłyby na CHOINCE.

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłyby fajne do powieszenia na choince. Ja jestem na etapie poszukiwań czegoś choinkowego właśnie, bo jakoś nie mam ochoty w tym roku na zwykłe bombki.

    OdpowiedzUsuń