poniedziałek, 21 grudnia 2009

aplikacje na podusiach





takie nocne szycia...

15 komentarzy:

  1. No fajne "nocneMarki"...
    Dziękuje Aniu za udział w Tildowej akcji "Przytulanka"
    http://miluszkowykuferek.blogspot.com/2009/12/tilda-rozia-prosi-o-odruch-serca-i.html
    Pozdrawiam i informuję:) że podkaładeczki dotarły bezpiecznie i są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Najbardziej podoba mi się Julcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!! szczególnie pierwsza mi się spodobała, taka kolorowa i radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaje...fajne normalnie extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z powyższymi komentarzami.Wyjęły mi to z ust.Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, podusie cudnej urody.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są. A to na prezenty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Przesłodkie! Masz talent w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Julcia najbardziej podoba mi się ,,no jak by inaczej tak nazywa się wnusia

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł ... super wykonanie ... mój faworyt to : Julcia

    OdpowiedzUsuń