środa, 2 grudnia 2009

aniołki dzieci


musiałam wam pokazać jak świątecznie jest w mojej pracy:)

9 komentarzy:

  1. A niech to Anioł... jakie śliczności Anielskie:)
    Ten pierwszy to w kolorze moich podkładeczek... hi, hi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie! Chyba się czegos nauczyłam od Dzieci ;) Muszę wdrożyć własną produkcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ... czy ja mogę takie sobie też zrobić ???

    OdpowiedzUsuń
  4. miło mi, że dzieci w mojej pracy są waszą inspiracją:)
    ucieszą się jak im powiem:)
    miłych sklejanek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczne. I kolorowe piórka i całe takie Anulkowe słodkie :)

    Zdravim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słodkie :) I ładne kolorki mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. przeanielskie:)aa powiem ci ze robilm w tamtym roku z dzieciakami nie takie znow podobne ale skrzydla mialy identyczne:)pozdrawiam serdecznie bardzo:)
    bede tu zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł :) sliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie wesołe te aniołeczki :)

    [www.welniaczki.blox.pl]

    OdpowiedzUsuń