piątek, 27 listopada 2009

wymiana z brises

ostatnio szaleję wymiankowo...
dla brises uszyłam zawieszki choinkowe w związku z nietypową wymianką przedświąteczną:)


na tym zdjęciu całe stado, choć nie wszystkie mi wyszły;)
a jeszcze wcześniej umówiłyśmy się na wymiankę...
w której ja dostałam TEN CUDOWNY ZESTAW KARTECZEK:

(zdjęcie podkradłam z bloga autorki, ponieważ sama nie umiałam piękniejszego zrobić)

a ja w zamian
uszyłam te podkładeczki:
a później jeszcze dwie:)
dziękuję pięknie!!! karteczkami w pięknym etui jestem zachwycona!

14 komentarzy:

  1. wspaniałe te Twoje ozdoby!
    a podkładkami jestem ZACHWYCONA! cudowny jest ten komplet! Bardzo zdolne rączki Twoje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już sobie kawusię postawiłam i komponuje się pięknie 0 tylko słonka brak, żeby fotkę pstryknąć:(
    Dziękuję Ci, Aneczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tak patrzę na te Twoje cudeńka... to stwierdzam, że na święta od mikołaja będę prosiła maszynę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to wszystko piekne i takie w zimowych kolorach mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdeczki i serducha!!!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. a te serduszka i gwiazdki to jak spod igły - super :))!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze i podkładki i zawieszki :) kartki brises podziwialam już u niej, zazdroszcze posiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za cuda. Zazdroszczę, ach zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te gwiazdeczki i serduszka. Masz kobieto talent. O podkładkach nawet nie wspomnę bo w nich dawno jestem rozkochana :) Swoich sobie szanuję, żeby mi się nie zniszczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hyhy, ja wczoraj robiłam dla Brises (też Ania, jakies szaleństwo) w zabawie u Migdałowej nas wylosowano. Żeby się tylko spodobało.... :)

    Piękne gwiazdenki, niebieskości, wszystko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te Twoje choinkowe zawieszki :)

    [www.welniaczki.blox.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW ........ WOW ... cokolwiek nie zrobisz zachwyca ... świetna wymiana !!!

    OdpowiedzUsuń