poniedziałek, 2 listopada 2009

i jeszcze...


21 komentarzy:

  1. ja nic nowego nie napiszę :)
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ło zesz Ty zdolna bestio... nie wiem, które piękniejsze... Ja też chcę takie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. No to "pojechałaś" kobitko, siedzę i gapię się i sama do siebie uśmiecham :) CUDA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jakie śliczność Anielskie....i jak dużo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. S~ą ekstrowe i na dok~ładkę w mojej ulubionej kolorystyce. No oczysk~ów oderwać się nie da.Piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. są prześliczne! jedne z moich ulubionych jakie widziałam u Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde kolejne są coraz piękniejsze...zaczynam sie zastanawiać, czy istnieje granica ich urody i kiedy ją przekroczysz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co tu dużo pisać...boskie są i kropka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie za cudne aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i co tu pisać, skoro tylko jedno mi przychodzi do głowy - cudne!
    Wczoraj przyszedł notesik od Ciebie :-))
    Jest cudny! Dziękuję!! Za kilka dni pochwalę się nim publicznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu kiedy Ty na te wszystkie cuda znajdujesz czas?
    Piekne te Twoje tworki

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniutkie te aniołki :)
    (www.welniaczki.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach! Cudne są! Niektóre przywodzą mi na myśl pachnące słońcem pomarańcze...

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze jak zwykle;)Ściskam jesiennie i kolorowo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Świetnie połączyłaś kolory! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam po wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te twoje aniołki... :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. cieplutko i słonecznie- baaardzo !

    OdpowiedzUsuń